1

Onderwerp: Miskoop T&T

Ik had op de beurs een houtnerfmatje gekocht, maar thuisgekomen was het toch niet helemaal wat ik bedoelde. Het zat in een pakketje van 6 matjes, dus ik had het er niet uitgehaald. Ik vind dat je de nerf niet goed ziet. Vraag me af of het wel voor marsepein bedoeld is. Het is van dat harde kunststof. Eerder voor icing of chocola volgens mij.
De matjes die ik bedoelde had ik wel in de webshop zien staan, maar ik dacht ik wacht wel tot T&T. Ik had het al bij een paar kramen gevraagd, maar die hadden ze net niet bij zich. Het was ook zo druk en dringen geblazen, dat ik al blij was dat ik wat zag liggen.

Maargoed, ik heb het er maar mee gedaan. Deze taart had ik al in gedachten. Die matjes komen er wel een keer.
Ook meteen de lace cutters uitgeprobeerd, dat lukte gelukkig wel goed.

Ik vind het een heel vrolijk geheel zo. Ik heb hem voor mn moeder gemaakt. Ze werd 72. Hij is gevuld met slagroom en perzikstukjes en bosvruchtenjam.

http://i37.tinypic.com/9ihgsk.jpg
http://i36.tinypic.com/20gml2t.jpg

Groetjes Jessica

2

Re: Miskoop T&T

Nou wat een ontzettend mooi bloemenbakje!
En begrijp wat je bedoelt met de houtnerf t is een beetje een ander patroontje ook.

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

3

WAUW! Wat een supergave taart is dat geworden!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

4

Kan aan mij liggen maar ik vind het juist een heel mooi patroontje !!!!
Minder duidelijke houtnerf misschien maar wel een veel echter lijkend houten bakje :Y
Misschien toch niet zo'n miskoop als je dacht hoor !!

Ik vind het ook heel erg moooi zo die nerfen. Weer eens wat anders...

6

Ik vind 'm heel leuk zo met al die bloemetjes!
En het houtnerfje is meer een latjes patroon idd, maar evengoed erg leuk hoor!

Taartelijke groetjes, Renske
Mijn taartjes kan je bekijken op http://cakesforyou.mijnalbums.nl

7

heel mooi bloemenbakje

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8

wat een bloemenpracht..... !!!!!
:thumb:

9

mooi bloembakje

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

10

Wat een ontzettend mooie bloemen heb je gemaakt!!! En ik vind de houtnerf wel wat hebben zo.

Groetjes Elise

Wauw wat een waanzinnig mooie bloemen!!!

Ik was ook op zoek naam die houtnerf en ik weet wat je bedoeld.... nergens te krijgen. Bij De Leukste Taarten een staafje gekocht met houtnerf effect. Ik hoop dat dat wat is, ga het vandeweek proberen.

12

ondanks dat je niet de mat hebt gekregen die je zocht vind ik je uitvoering een plaatje met al die bloemen

Be in love with what you have

13

Waauw, mooie bloemen!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

14

ik vind hem super!!! moet ook maar eens op zoek gaan naar deze matjes! Ik heb nl de roller met nerf, maar dan moet ik zelf allemaal plankjes snijden..

groeten, Bianca
TAART in huis

15

Je taart is allesinds schitterend hoor :Y

16

erg mooi

Veel liefs Rafaëla

17

Wauw, wat passen de kleuren van je bloemen mooi bij lekaar! Een heel mooi geheel zo.

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

18

Super mooi!!!!!

19

Nou met of zonder nerf, ik vind hem mooi!!

20

Wat een prachtige bloemenzee!

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

21

Gezellig, al die bloemetjes!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

Post schreef:

ik vind hem super!!! moet ook maar eens op zoek gaan naar deze matjes! Ik heb nl de roller met nerf, maar dan moet ik zelf allemaal plankjes snijden...

Dit wou ik ook zeggen! Ik vind het zo ook heel erg leuk.
Is dit zo'n 'hard plastic' mat, waar je fondant uitgerold oplegd en dan nog een keer rolt? (beetje lastig uitleggen)...
Ik heb namelijk zo'n mat gekocht op T&T maar de fondant blijft er aan plakken, weet jij hoe ik dit oplos?

groetjes Kim

Mooie kleurencombi al die bloemen!

gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

24

Prachtig bakje

25

kimverschuure schreef:
Post schreef:

ik vind hem super!!! moet ook maar eens op zoek gaan naar deze matjes! Ik heb nl de roller met nerf, maar dan moet ik zelf allemaal plankjes snijden...

Dit wou ik ook zeggen! Ik vind het zo ook heel erg leuk.
Is dit zo'n 'hard plastic' mat, waar je fondant uitgerold oplegd en dan nog een keer rolt? (beetje lastig uitleggen)...
Ik heb namelijk zo'n mat gekocht op T&T maar de fondant blijft er aan plakken, weet jij hoe ik dit oplos?

groetjes Kim

Ja, het is van dat harde plastic.
Ik rol mn marsepein ( in dit geval) eerst uit, dan leg ik de mat erop en druk het stevig aan. Of moet je zoals jij zegt de marsepein of fondant juist op die mat leggen en dan rollen? Ik weet niet of het veel uitmaakt, maar ik vind dus dat je structuur niet echt goed ziet.

Ik denk zelf dat het voor iets anders bedoeld is, maar dat kan ik niet meer nakijken want ik heb de verpakking al weggegooit.

Maar naar mijn idee waren die matje die ik in de webshop gezien heb flexibel en niet hard. Heb jij ook die harde gekocht?

Ik heb geen last van plakken, een beetje grisco door je fondant of marsepein doet wonderen.