Onderwerp: Is dit nu wel of niet............
......................over the top? Ik vond het erg moeilijk om er een "rommelig"geheel van te maken. Ik heb meestal toch wel een bepaalde structuur in mijn taarten
Ik heb deze 2 taarten mogen maken voor een tweeling die vandaag de communie hebben gedaan. Het moesten 2 identieke taarten worden zodat de 2 meiden in ieder geval geen ruzie konden maken over welke nu mooier was haha.
Het zijn 2 stapels in de maten 15-20-25-30 cm en ene is gevuld met vanillecreme met aardbeiencreme en aardbeienjam en de andere is gevuld met chocoladecreme.
Nu maar hopen dat de 2 taarten een beetje aan moeders verwachting voldoen. In eerst instantie vond ik de taarten totaal niets. Vond ze zelfs mislukt.......... maar naar mate ik er langer aan kon wennen vond ik ze toch wel erg leuk geworden. Nu maar hopen dat moeder mijn mening deelt De opdracht was over the top en bling bling. Heb er de nodige zilveren accenten in gebruikt.Jammer dat de foto's dat niet echt laten zien. Hoop op nog betere foto's van de opdrachtgevers. Ook waren de kleuren turquoise,blauw,roze en paars een wens.
Hier komen ze dan!
De eerste is iets wazig maar geeft wel goed de kleuren weer.
En deze is met flits gemaakt waardoor de kleuren veranderen. Maar de foto is wel enigzins duidelijk haha.