Onderwerp: wat is lekker bij kersenvlaaivulling?
Het onderwerp zegt het al, ik zoek een lekkere vulling voor bij de kersenvlaaivulling, het is een taart voor alleen volwassenen. Hebben jullie goede tips?
Groetjes Anne
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » wat is lekker bij kersenvlaaivulling?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het onderwerp zegt het al, ik zoek een lekkere vulling voor bij de kersenvlaaivulling, het is een taart voor alleen volwassenen. Hebben jullie goede tips?
Groetjes Anne
bokkepootjesvulling! Jammie!!!
Chocoladeganache is een heerlijk vulling icm kersen, maar laatst had ik gewoon een blik kersenvlaaivulling door m'n bc gemixed en dat was lekker!!! Heb gewoon m'n taart 3x daarmee gevuld en was echt super.
En als het voor alleen volwassenen is zou je een cognacje door kunnen doen ( door de ganache bv, of ermee tremperen)
Je ziet, ik houd erg van kersen!
Monchouvulling met bastongekruimels en kersenvlaaivulling is hier zeer geliefd
Iets met chocolade!
Ik heb dit weekend een chocoladebiscuit uit de webshop gevuld met een laag kersenvlaaivulling en een laag chocolademousse afgesmeerd met chocoladebotercreme gemaakt van de botercrememix.
Erg Lekker vonden ze hier.
chocolademouse.....:9
Monchouvulling met bastongekruimels en kersenvlaaivulling is hier zeer geliefd
Hoe maak je de monchouvulling met bastognekruimels?
Grtjss
toen ik een vraag had bij bokkenpootjesvulling, kreeg ik deze site!
hier heb ik zeer veel lekkers tussen gevonden! dus misschien zit er ook iets voor de kersen bij:
Ik sluit me aan bij de monchouvulling (al dan niet aangevuld met bastognekoekkruimels). Ik had dat van de week in een taart zitten en iedereen vond het superlekker (ik ook ).
Het recept van monchouvulling staat links bij de recepten voor vullingen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » wat is lekker bij kersenvlaaivulling?