1

Onderwerp: Hallo

Hallo allemaal

Ik ben Inge  27 jaar en inmiddels moeder van twee kids.
Bij mij is het taartenbakvirus begonnen toen ik een leuke taart zocht voor mijn dochter eerste verjaardag.
(1 nov 2007)
(heb hier op het forum al eerder meegeklets,maar heb me even opnieuw aangemeld)
Ik heb een aantal taartjes gemaakt, maar op het moment staat het helaas op een laag pitje, erg druk met de kids, net verhuisd.
graag zou ik weer wat meer willen gaan oefenen zodat het steeds beter en mooier wordt.

dus ik hoop gauw weer een creatie te kunnen plaatsen.

groetjes Inge

2

Re: Hallo

welkom Inge op dit leuke en informatieve forum!! :)

3

Welkom (terug ;) )

Hallo vanuit provincie Zeeland,

Ik ben Bianca Wolst, 41 jaar,en kom uit Wissenkerke (noord-beveland). Ik ben getrouwd en  heb twee kids van nu 18 en 16 jaar. (meisje-jongen). Ik ben begonnen in januari 2009 met een workshop basistaart. En nu helemaal verslaafd geraakt. Ik volg al een tijdje het forum, voor ideetjes, tips. En nu dan toch maar aangemeld voor dit forum.Vind alle taarten soms zo geweldig dat ik eerst dacht op dit forum pas ik niet tussen. Maar het is natuurlijk geen forum waar je alleen maar mooie taarten e.d mag showen. Ik hoop nog veel te leren via dit forum, kijk er meerdere keren per dag op,dus daar zal het niet aan liggen. Als het me lukt zal ik ook nog eens foto's plaatsen. Moet ik me nog eens in verdiepen.

Groetjes en veel bakplezier. Bianca

Groetjes Bianca Wolst

5

Welkom dames op het forum...

Succes en veel bakplezier....:Y

6

welkom bijde en heel veel bakplezier

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

Wees welkom allebei :) veel plezier hier!

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!