Onderwerp: Geboortekaartje, doos, cupcakes en nog meer cupcakes
Doos gemaakt n.a.v. het geboortekaartje:

en nog meer cupcakes voor de rest van de mensen die ik gisterenavond zag:

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geboortekaartje, doos, cupcakes en nog meer cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Doos gemaakt n.a.v. het geboortekaartje:

en nog meer cupcakes voor de rest van de mensen die ik gisterenavond zag:

Wat ontzettend mooi gemaakt zeg ! Ben alleen wel nieuwsgierig; wat is rozen marsepein?
Mooi, meteen echt af in zo'n kistje
Wat ontzettend mooi gemaakt zeg ! Ben alleen wel nieuwsgierig; wat is rozen marsepein?
Dat is thee. Gekocht in Het Theewinkeltje in Dordrecht. Die hebben allerlei bijzondere smaken. Zo had ik bijv. ook Aardbei-Pannacotta-thee voor iemand. Dat ziet er fantastisch uit in zo'n zakje... veel kleuren.
Prachtig!!!
Ontzettend mooi en leuk gedaan! Ook helemaal af in die doosjes.
Ontzettend leuk gemaakt!! Vind het idee van het geboortekaartje erg leuk!! Ga ik even onthouden 
Ze zijn heel erg leuk allemaal.. het geboorte kaartje meenemen is idd ook erg leuk zo.
Wat onwijs gaaf gedaan en het theewinkeltje in Dordt is zo verschrikkelijk leuk! Ik kom er ook regelmatig 
Leuk!
*)
Ik vind de eerste foto, wwanzinnig mooi met dat blauw. Waar heb je eigenlijk de doosjes vandaan, de Xenos?
heel leuk en mooi en lief :-)
Die theedoosjes hebben hier wat teweeg gebracht
Deze zijn ook weer heel leuk, zeker in combi met het geboortekaartje, de thee en de servetten!
Ik vind de eerste foto, wwanzinnig mooi met dat blauw. Waar heb je eigenlijk de doosjes vandaan, de Xenos?
thanks! 
De doosjes komen inderdaad bij Xenos vandaan. Bij Action hebben ze dozen die hier ook op lijken.
Is dat een stempelsetje wat je gebruikt heb?
Zoja waar is die te koop?
Alvast bedankt:)
Leuk, leuk, leuk!!!
Echt heel leuk en super origineel!
Wat ontzettend leuk gedaan
Ooooh leuk!!!, jammer genoeg zijn er geen baby`s in aantocht hier....
cbuckens schreef:Wat ontzettend mooi gemaakt zeg ! Ben alleen wel nieuwsgierig; wat is rozen marsepein?
Dat is thee. Gekocht in Het Theewinkeltje in Dordrecht. Die hebben allerlei bijzondere smaken. Zo had ik bijv. ook Aardbei-Pannacotta-thee voor iemand. Dat ziet er fantastisch uit in zo'n zakje... veel kleuren.
is dat bij dat kleine theewinkeltje? of bij simon leevelt?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Geboortekaartje, doos, cupcakes en nog meer cupcakes