1

Onderwerp: Zaagje, en dus geen draad!?

Hoi dames

ik heb zelf een taart'zaag'  met een draad echt, die ik dus niet vind werken.
nu zag ik laatst een taartzaag met echt een "zaagdraad" bij iemand, ik thuis meteen koekeloeren naar de myne.. en neehoor ik had een andere ! :(
enig idee welke dit is ?

alvast bedankt !

Life is like a box of chocolate, you never know what you're gonna get!

Re: Zaagje, en dus geen draad!?

het was niet deze?
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1226

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3 Laatst bewerkt door Pooh (10-10-2009 14:36)

Dat kan die van wilton geweest zijn (die ene die Tirza net postte toen ik aan het typen was :+), die heeft echt een zaag. Ik vind hem er erg lomp uitzien en niet werken, die met het draadje werkt ook heel goed hoor, je moet er alleen wat handigheid in hebben.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Ik heb idd die goedkope versie, taartzaag/cakeleveler 25 cm van wilton ook..maar mensen wat een onding.. !:P
vind dat met een zaagje VEEL handiger !
of het die was durf ik niet te zeggen, hij had nl wel een uitsparing aan de bovenkant ?

heeft die duo ook echt een zaagje? lijkt me ook handig haha !
en anders gewoon die waar tipsytaartje mee aankwam!
alvast super bedankt !

Life is like a box of chocolate, you never know what you're gonna get!

ik vind die caje leveler echt super handig, je snijdt zo door je discuit heen, maar voor cake-achtige dingen kun je veeel makkelijker. Ik had een tijdje terug chocolat mudcake met walnoten erdoor gemaakt en daar had dat draadje echt niet doorheen gekund.

maar goed, ik heb hier ook dat draadje en die gebruik ik ook af en toe. Net wat ik het eerst zie liggen... :D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Ik gebruik die van wilton om dat dat de enige is die groot genoeg is voor de grootste taarten. Terwijl je aan het zagen bent, de taartbodem en niet de zaag rond draaien. Op die manier krijg je mooie rechte lagen.

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no