1

Onderwerp: Nu bakken, vanavond vullen?

Hey meiden..

Ik heb een beetje een probleem, ik had gisteren een biscuit gebakken en die ook gewoon af laten koelen enzo.. Nu pak ik hem net uit, de hele onderkant KEIhard.. Niet te gebruiken dus..

Ondertussen staat er een nieuwe in de oven.. Maar die moet wel klaar zijn vanavond... :S Is dat te doen? Goed af laten koelen en voorzichtig vullen enzo?

2

Re: Nu bakken, vanavond vullen?

O ja hoor..hij zal wat brokkeliger zijn maar niet onhandelbaar. Ik doe het zelf regelmatig.

3

Ik bak altijd smorgens en vullen doe ik een uurtje later

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

4

Dat kan heel makkelijk, gewoon goed laten afkoelen en dan lekker vullen en de rest weet je wel :Y

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

5

mocht ie toch nog te warm zijn zet ik em een uurtje in de koelkast. dan kruimelt hij ook minder!

6

Hallo,

Idd even af laten koelen en in de koelkast plaatsen, gelijk aansnijden na het uit de koelkast halen!

Dat gaat prima en heerlijk vers

7

Vast te laat, maar 45 minuten in de vriezer, ook lekker makkelijk snijden

8

heb ik vorige week ook gedaan. ik heb het biscuit een half uurtje laten afkoelen en dan vullen, alleen wel voorzichtiger dan normaal