1

Onderwerp: Welke vulling voor de amandelmix?

Hey bakkers!

Welke vulling vinden jullie goed passen bij de amandelwondermix van de webshop? Ik heb even geen inspiratie, maar jullie misschien al wel ervaring met de mix en smaak ervan!

Alvast bedankt voor de reactie!

Groetjes,

Jacoline

2

Re: Welke vulling voor de amandelmix?

gebruik de zoek functies..
dan kom je al snel op geen vulling.. de is al lekker hoe et is.

3

De cake is best machtig en heeel lekker van zichzelf..dus vullen is denk ik niet echt nodig. Maar ik heb hem vorige week gebakken met een laagje appel..dat was erg lekker.

4

Ik bak er cupcakes ipv cake van en was van plan om die vanavond te bekleden met marsepein en als plaklaagje speculoos-pasta te gebruiken. Leek me wel een lekkere combi :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Ik heb er cc's van gemaakt en afgesmeerd met frambozenbc. Die combinatie was lekker.

Greetz Keet

6

ik heb ze een keer gevuld met chocolade botercreme dit vonden ze hier heerlijk :-)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

Ik wil er ook cc's van bakken. Dat afsmeren met speculoos-pasta vind ik een goed idee!!! Ik dacht ook zelf wel in de richting van een combinatie op basis van kaneel/speculaaskruiden. Dit is een goeie tip!
En chocolade is ook altijd het proberen waard.... Bedankt meiden!

8 Laatst bewerkt door Dieuwe (08-10-2009 21:32)

ik heb er idd ook cupcakes van gemaakt en gevult met chocolade saroma...maar ja wij zijn thuis dan ook echte chocoholics