Onderwerp: 'T is besmettelijk: Ook kidkat een dierenbruidspaartje!

Mama de hele dag aan het dierenbruidspaartjes maken, dat kan ik ook wel als ze even pauze heeft!
Olifantje nav de howto van Aine2, al eens eerder gemaakt bij mijn kinderfeestje!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 'T is besmettelijk: Ook kidkat een dierenbruidspaartje!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Mama de hele dag aan het dierenbruidspaartjes maken, dat kan ik ook wel als ze even pauze heeft!
Olifantje nav de howto van Aine2, al eens eerder gemaakt bij mijn kinderfeestje!
Wat een lief bruidspaartje, super gemaakt 
Hier zitten nog steeds 2 verliefde kikkertjes me aan te kijken, ze komen zaterdag op een taart.
ooo lief!
lief
heel schattig
Wat een mooi stel!
he kikkerpakkie!!! Had je het niet reuze warm???
Je olifantjes zijn super leuk!! schatjes!
Hey daar zijn ze eindelijk 
Superleuk gedaan dametje!
Geweldig gedaan, Lisette! Die wil wel eens als voorbeeld gebruiken als ik ze met mijn kinderen op school ga maken

Ben nu wel benieuwd hoe oud jij bent Kidkat, je olifantjes zijn prachtig!
Wat een schatjes!!!!
Oh, deze zijn superlief! Leuk gedaan!!
Ben nu wel benieuwd hoe oud jij bent Kidkat, je olifantjes zijn prachtig!
hallo, lekkere Nutella.
Ik ben 12 jaar oud.
O,o en ik antwoord nu met mama's inlog aan, mama is al veeeeel ouder hoor!
De appel valt dus duidelijk niet ver van de boom! Super!
En ik denk dat mijn dochter van 9 en een half dan ook maar vast moet gaan zoeken naar een nicknaam want die heeft de smaak ook al te pakken.
Heel erg mooi gemaakt Kidkat.
Enne, mama werkt er de hele dag aan en jij maakt ze in haar pauze??? Duren die pauzes van mama zo lang
of be jij zo snel?
Wat een leuk bruidspaar, knap gedaan!
Groetjes,
Marja
Wat een dotjes!
wat een leuke olifanten....je mama heeft een talentje in huis......super gedaan....
Gaaf gedaan hoor. Je hebt 't in je vingers ..... dat heb je vast van je moeder 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 'T is besmettelijk: Ook kidkat een dierenbruidspaartje!