1

Onderwerp: Tips gevraagd..!!

Hallo allemaal,

Ik heb gister de (paarse) spookjesbakvormen van de Xenos gekocht, heeft iemand ze hier al eens gemaakt...??? Ik heb gister gewoon cakedeeg gebruikt (jan linders merk) maar ik kreeg ze er met geen mogenlijkheid uit alles plakte vast!!!!!

Ik had ze ingevet met boter en erna nog wat van het overgebleven cakemeel bestrooit................het was een RAMP !!!!

Iemand Tips???

Groetjes Chantal.

2

Re: Tips gevraagd..!!

Hallo allemaal,

Ik heb gister de (paarse) spookjesbakvormen van de Xenos gekocht, heeft iemand ze hier al eens gemaakt...??? Ik heb gister gewoon cakedeeg gebruikt (jan linders merk) maar ik kreeg ze er met geen mogenlijkheid uit alles plakte vast!!!!!

Ik had ze ingevet met boter en erna nog wat van het overgebleven cakemeel bestrooit................het was een RAMP !!!!

Iemand Tips???

Groetjes Chantal.

3

Heeeej.. deja-vu... dit topic had je toch al gemaakt?

*zoekt op*

Yep, dubbel topic. Ik ga ze samen voegen.

Twee topics maken is niet nodig; het gebeurt nou eenmaal wel eens dat men geen antwoord heeft... Ik ken heel die vormpjes niet , dus heb geen tips voor je.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Weet je zeker dat ze voor in de oven gschikt waren, de vormpjes??

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Denk dat dit je fout is geweest: ""Ik had ze ingevet met boter en erna nog wat van het overgebleven cakemeel bestrooit""

Als je op deze manier wilt gebruiken, vet dan in met plantaardig vet (bv frietvet of crisco) ipv boter en doe er lepel gewone bloem in. Alles bedekken met de bloem en overtollige bloem eruitgooien.  Het makkelijkst is....spray de volgende keer gewoon bakspray erop. ;)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl