Onderwerp: Ook ik maak maar even tijd!
Hoi iedereen,
Ik zal mij nu ook maar eens voor gaan stellen.
Ik ben Joyce en ben 38, ben getrouwd en heb 2 zonen en 1 dochter.
Het bakken is bij mij al vroeg begonnen, van koekjes en cc`s tot taarten voor verjaardagen.
Het bleef dan wel vaak bij een appeltaart, slagroom/mokka enz.
Tot ik een keer een mooie beklede taart tegenkwam en ik dacht dat wil ik ook graag doen.
Heb de stoute schoenen aangetrokken en via de webshop wat fondant in alle kleuren gekocht en biscuitmix en ben aan de slag gegaan.
Natuurlijk was die eerste taart niet zo strak als ze nu al zijn en zullen die van nu nog niet zo strak zijn als die ik overal bij de show off zie, maar er wordt aan gewerkt.
Heb van allerlei spullen verzameld om nog mooiere taarten en cc`s te maken en ik blijf mij verbazen over de taarten die ik voorbij zie komen!
Kan er soms wel jaloers op worden, maar dan denk ik bij mijzelf, over een tijdje kijkt er ook iemand anders zo naar mijn taarten.
Het virus is goed aangeslagen en ik kan niet wachten tot de volgende zich aandient om een taart of cc`s te bestellen (meestal nog familie, maar ik hoop ook binnenkort buiten de familie).
Zo nu even genoeg over mij!
De cc`s die ik vanmiddag heb gebakken staan op mij te wachten om aangekleed te worden.
Mochten jullie nog meer willen weten dan hoor ik dat graag!
Iedereen veel bakplezier en tot ziens op het forum!
Groetjes van mij, Joyce dus!
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois