Onderwerp: bake even waar blijft de korst
hebben jullie dat nou ook? Een prachtige rechte cake maar geen korstje langs bodem en rand... Ik ben heel benieuwd hoe het afsmeren nu gaat.
ik heb dus voor het eerst de bakeevenstrips gebruikt van wilton
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bake even waar blijft de korst
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hebben jullie dat nou ook? Een prachtige rechte cake maar geen korstje langs bodem en rand... Ik ben heel benieuwd hoe het afsmeren nu gaat.
ik heb dus voor het eerst de bakeevenstrips gebruikt van wilton
Volgens mij gaat afsmeren wel prima dan. Ik heb de laatste tijd dat het onder de korst een beetje plakkerig blijft, lijkt niet helemaal gaar..maar dan haal ik dat bovenste laagje eraf. Geen probleem met afsmeren dan verder.
zonder korst storten de randen van het biscuit in terwijl hij staat uit te dampen. Een nieuwe in de oven dus zonder strips, liever met korst en bultje dan zonder allebei.
Wat gek. Die bake even strips zijn dan dus ook niet een aanrader..goed om te weten!
Na een half uur maak ik de oven open en haal de strip weg. Dan heb ik toch nog een mooie bruine biscuit.
Dito hier; ook voor het beter garen. (Met die stripes duurt het nl. langer, voordat het gaar is). Maar het gelijkmatig bakken werkt wel, hoor. Absoluut.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » bake even waar blijft de korst