1 Laatst bewerkt door Darlene Visser (07-10-2009 19:16)

Onderwerp: wit poeder?

Ja, zullen jullie wel niet denken, wit poeder,maar ik vroeg me af welke poeders er worden gebruikt bij het schilderen van gezichtjes(oogjes)Ik heb zatedag zo'n faces mould bij Karen Davies gekocht en ze heeft het ook voorgedaan hoe het moet,maar ze kleurde ze met poeders en ik heb zelf gel kleurstoffen,maar natuurlijk geen witte kleur,dus moet ik wat gaan kopen,maar welk merk raden jullie mij aan??
En waar kan ik van die penseeltjes kopen om wenkbrauwen en wimpertjes mee te verven, dus echt met maar een paar haartjes??
Groetjes darlene

2

Re: wit poeder?

Ik heb vandaag Pipoos voor

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

3

Ik heb ook 000 bij Pipoosgekocht, maar inmiddels geen idee meer van de prijs. Deze gebruik ik voor de wimpers.

Ik heb de witte poederkleurstof (en zwart ook overigens) bij Karen Davies gekocht. De blauwe en bruine zijn gewone dusting powders uit de shop. Net als de rejuvenator waar ik mee verf.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4 Laatst bewerkt door Darlene Visser (07-10-2009 20:41)

Ottolien,
wat voor merk is dat poeder dan??
En die je bij Karen zelf hebt gekocht??
Groetjes Darlene

5

Ik gebruik poeders van SK. Flesh, pastel pink, pastel blue, jet black, edelweis, chestnut zijn de kleuren die ik het meest gebruik.

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

6 Laatst bewerkt door Petr@ (08-10-2009 10:06)

In de webshop hebben ze ook wit poeder. Karen Davies gebruikt volgens mij zelf SK, maar daar is in Nederland (helaas) erg moeilijk aan te komen.