Onderwerp: Een bosje bloemen had makkelijker geweest...
Man oh man, alles wat fout kon gaan is fout gegaan! Ik wilde nu eindelijk wel eens mijn tappits proberen die zo een mooi ruitmotief maakt. Affijn, ikke taart bekleden en de tappit aan de zijkant gaat erop.... reultaat: lelijk! Maar lelijk is het woord niet!!!
Ik de pest erin, al het rolfondant er weer af gehaald en 2 kinderen heeeeel blij gemaakt! 
Nog een keer fondant gekleurd maar terwijl ik bezig was merkte ik dat er allemaal stukjes in het fondant zaten!! keiharde, gekristaliseerde stukjes! Nog NOOIT gehad (en hoop het ook nooit meer te krijgen!) Het heeft me ruim 3 kwartier gekost om al die rot stukjes kapot te knijpen en er een bijna 1 geheel van te krijgen. Waarom ik het niet gewoon heb weggegooid??? Ik weet het niet. misschien omdat ik al 1 lap weg had gedaan?????
Maar goed. helemaal glad kreeg ik hem niet en moest dus veel verdoezelen, vandaar onderstaande zijkant. had dus iets heeeeeel anders in mijn hoofd....
Onderhand waren al bijna 2 uur verstreken, terwijl ik zelf heel teleurgesteld ben met het resultaat. Nog een paar calles gemaakt en erop gelegd. ook hier ging van alles mis...
en nu houd ik het voor gezien. grrrrrrrrrrrrrr.........
ik ga de keuken opruimen die eruit ziet als een SLAGVELD! morgen weer een dag en dan maar kleine dingetjes die nog te verbeteren zijn, verbeteren. Iemand nog tips/op/aanmerkingen, heel graag!
Volgende taart wordt mooier, strakker en gezelliger! 
Dank voor het kijken en lezen van mijn tirade. tsja, je hebt wel es van die avonden.....

Oh ja, op zich wel lekker!
citroenkapsel 3 keer gevuld: laag 1) BBR + aardbeienvlaaivulling laag 2) bonbonblocmousse en laag 3) weer BBR + aardbeienvlaaivulling