Onderwerp: 6 taarten in 1 weekend + wat meppertjes
Een poosje geleden kwam de vraag: als mijn zus bevallen is, wil jij dan zo'n leuke beschuittaart maken? Ja hoor, ik kan een vriendin zo'n vraag niet weigeren he.
Niet lang erna kwam de vraag of ik voor haar dochters verjaardag taart wilde maken. Tuurlijk... Wat moet het worden? Nijntje zei ze..
Weer een poos later vroeg iemand, wil je voor mijn tweeling taart maken, ze worden 1. Dit is wat ik wil.. Tuurlijk wilde ik... ook jarige papa kreeg een taart.
Midden in de voorbereidingen van kapsels bakken en puzzelen werd dus ook het babytje geboren.. nog een taart erbij:

gevuld met lemoncurd en citroenyogurdpudding van mona, afgesmeerd met botercreme met een paar drupjes citroenaroma.
de taartje voor de vriendin:
De taarten waren gevuld met bokkepootjesslagroom en bbr, het meppertje alleen bbr.
De tweeling en hun jarige papa:

gevuld met bokkepootjesslagroom en bbr

gevuld met lemoncurd en citroenyoghurtpudding, botercreme met een vleugje citroenaroma

chocoladebiscuit, gevuld en aangesmeerd met botercreme met praline patidess en dulce de leche.
bedankt voor het kijken, en tips zijn altijd welkom!
Edit: er zijn een aantal foto's verwijderd (het album is bij mijnalbum verwijderd, en de rest is met naam er doorheen)

Ik word nieuwsgierig hihi..