Onderwerp: Hele blauwe dolfijn voor Nienke!
Op de foto is 'ie in ieder geval wel heeeeeeel erg blauw 
Voor mijn nichtje Nienke, die ook alweer 4 is, en vorig jaar geen taart van me had gekregen. Haar papa is namelijk 1 dag later jarig en hij werd toen 40, dus heb ik voor hem toen deze taart gemaakt waarbij er voor Nienke alleen een minitaartje op de grote taart was. Nu dus een taart alleen voor haar en haar papa een keertje niet...
Gemaakt van een 40 cm ronde biscuit met een 'hap eruit', van de hap de staart- en rugvin gemaakt. In 1x bekleed! En dat ging maar 1 keer mis, gelukkig was het ook niet erg dat, waar toch ook nog een stukje lichtblauw moest komen, het niet helemaal perfect was.
Het dier is gevuld met 2 laagjes tuinfruitspread en 1 dikkere laag aardbeienkwarktaartpudding van Mona.
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Inderdaad in 1 keer! Grote lap uitgerold en samen met Heer Bommel over de taart gelegd, we hebben geprobeerd om 'm in het smalste gedeelte tussen de snuit en de punt van de staartvin een beetje ertussen te laten zakken om wat ruimte te winnen, maar op een gegeven moment zakte de hele lap van het tafelzeiltje af en toen was het gebeurd, maar hij lag eigenlijk heel goed.