Onderwerp: Bumba met sterren en Bruidstaarten
Heel eenvoudig...
Hoe oranjer hoe beter, na eerst een passre versie met CC's nu knaloranje in taartvorm
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bumba met sterren en Bruidstaarten
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel eenvoudig...
Hoe oranjer hoe beter, na eerst een passre versie met CC's nu knaloranje in taartvorm
Heel leuke taarten!
Hoop dat je het niet erg vindt, dat ik je bruidstaarten even opsla? Die JA vind ik echt prachtig! (alleen beetje jammer dat je de J niet hebt laten doorlopen misschien.
Heel leuke taarten!
Hoop dat je het niet erg vindt, dat ik je bruidstaarten even opsla? Die JA vind ik echt prachtig! (alleen beetje jammer dat je de J niet hebt laten doorlopen misschien.
Thanks!
De JA mocht niet doorlopen omdat het op de kaart ook zo was
Frumpje schreef:Heel leuke taarten!
Hoop dat je het niet erg vindt, dat ik je bruidstaarten even opsla? Die JA vind ik echt prachtig! (alleen beetje jammer dat je de J niet hebt laten doorlopen misschien.Thanks!
De JA mocht niet doorlopen omdat het op de kaart ook zo was
Dacht al dat er wel een reden voor moest zijn
mooie bruidstaarten ...de ja is heel mooi gedaan...
Ontzettend mooie bruidstaarten!
Wauw Mandy ze zijn weer super zoals altijd!!!
geweldig! Ik vind ze echt heel erg mooi en sometimes less is more, dus eenvoudig geeft niks!
geweldig! vind die JA ook helemaal te gek, dacht gelijk dat dat van het kaartje zou zijn.. Een mooi geheel samen.
gaaf zeg!
heel mooi allemaal
Heel mooi... en idd: die JA is geweldig!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bumba met sterren en Bruidstaarten