1

Onderwerp: Sinaasappelslagroom?

Hoi,

ik wil voor bij een chocomousse een frisse vulling. Nu dacht ik aan sinaasappel, omdat ik dat smaakje van patidess net heb gekocht. Kan ik dit gewoon door de slagroom doen of beter door mascarpone? Botercr

Liefs Domi
***"absolute beginner", maar laaiend enthousiast!***

2

Re: Sinaasappelslagroom?

Kan allebei, hoor.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Ik vind de sinaasappel van Patidess lekkerder met mascarpone! Het vettige van slagroom vind ik vreemd aanvoelen in combinatie met sinaasappelsmaak.... maar misschien ben ik een beetje gek!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Cakes by Petra schreef:

Ik vind de sinaasappel van Patidess lekkerder met mascarpone! Het vettige van slagroom vind ik vreemd aanvoelen in combinatie met sinaasappelsmaak.... maar misschien ben ik een beetje gek!

mascarpone is veeeel vetter dan slagroom hoor!!! (80% tegen 35% of zo) en dan nog zonder lucht....

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Mirjam5 schreef:
Cakes by Petra schreef:

mascarpone is veeeel vetter dan slagroom hoor!!! (80% tegen 35% of zo) en dan nog zonder lucht....

weet ik, maar om de een of andere reden vind ik slagroom vetter aanvoelen in de mond... korreliger van structuur ofzo. Mascarpone voelt meer aan als dikke yoghurt.
Anyway, smaken verschillen!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be