1

Onderwerp: Taartidee voor meisje van 8

Hoi allemaal,

De dochter van mijn collega wordt 8 en heeft gevraagd of ik 2 taarten wil maken. Nu is zij fan van  Amika (paardenserie op tv) dus lijkt het mijn collega leuk om daar iets mee te doen.

Aangezien ik zelf nog geen ervaring heb met wat meiden van 8 leuk vinden (mijn dochter moet nog 1 worden), vraag ik mij af of het leuk is om een plaatje van Amika met paard op de taart te maken of dat ze dat misschien te "kinderachtig" vindt.

Hebben jullie misschien ideeen hierover (of ervaring mee)? Of nog andere leuke ideeen voor een meisje dat 8 wordt.

Grtjs,
Vis1978

Het leven is verrukkelijk.....en taart trouwens ook!

2

Re: Taartidee voor meisje van 8

Ik heb een zoon die net 8 is geworden, maar die vind een puzzelplaatje van zijn favoriete serie echt te gek.

Ik ken zelf Amika niet, maar als zij het leuk vind is het niet te kinderachtig om te kijken en dus ook niet voor de taart. Meisjes van 8 hoeven nog niet zo'n parmantige taart, die willen iets herkenbaars is mijn ervaring met de vriendinnetjes.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Als zij Amika leuk vindt gaat ze dat zeker helemaal te gek vinden!!!!

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Amika IS het paard. Misschien leuk om de taart in de kleuren te maken Amika en haar naam erboven of op de zijkant?  De naam van het meisje in de Amikaletters? ik weet wel zeker dat ze m helemaal geweldig vind!

Let them eat cake
http://annettes.tk/

5

ik zit eigenlijk te denken wat ik in die tijd deed, meer spelletjes buiten enzo, touwtje springen ed. maar amika is ook wel leuk denk ik! dat van die puzel klinkt ook wel leuk, maar ik vraag me dan weer af hoe je dat wilt beginnen? en wat ze precies volgt..!