1

Onderwerp: Meptaartjes

Hoi allemaal,

Ik zie vaak bij kindertaarten dat er een meptaartje bij zit voor het kind, maar ik vraag me steeds af; het is natuurlijk wel mooi erbij, maar voor kinderen is het toch helemaal niet zo leuk om op een marsepeinen taart te slaan?
Dan lijkt een slagroomtaartje veel logischer... of is er een reden voor?

Groetjes Renske

2

Re: Meptaartjes

volgens mij zijn de meeste meptaartjes afgestemd op een bijpassende grote taart, en vandaar dezelfde kleuren enzo...?

make cupcakes, not war
***mijn foto-album***

3

Hoe kledderiger hoe leuker, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

4

Eigenlijk "hoort" een meptaartje niet te worden bekleed met marsepein, maar alleen te worden afgesmeerd met creme. Dan wat kleine decoratie erop, en natuurlijk een 1 (of een 2) en klaar.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Ik heb nu al 2x gehoord dat de jarige "wel wat moeite had" met de marsepein. Ik spuit nu toefjes gekleurde bc op het meppertje.

( En dan bedoel ik met meppertje het taartje natuurlijk... en niet de jarige job... :) )

6

kiwi schreef:

( En dan bedoel ik met meppertje het taartje natuurlijk... en niet de jarige job... :) )

Oh ja? :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Ja zeker. Anders wordt ik denk ik het meppertje van een boze moeder... :lol:

8

Ik maak mijn mep taartje altijd van slagroom, lekker kledderen, daar is ie toch voor.

Veel taart plezier

9

zo het kwartje is gevallen hoor! ik weet waarom een MEP een MEP heet tja.......blonT! langleve de zoekfunctie

Let them eat cake
http://annettes.tk/

10

waarom een oud topic omhoog halen om te melden dat het kwartje is gevallen....? :S

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

beter een oud topic omhoog dan een nw starten. als er neit op oude topics gereageerd mag worden zet het dan in archief..........

Let them eat cake

12

toch handig idd oude topics, ik snapte ook niet wat nu precies een meptaartje is, maar nu wel...

Pluk de dag !!!

13

mamannette schreef:

beter een oud topic omhoog dan een nw starten. als er neit op oude topics gereageerd mag worden zet het dan in archief..........

We hebben hier geen archief ;) Tenzij je de digitale versie van dat ronde archief bedoeld..

Ik ben het met Tirza eens trouwens; oude topics zijn erg handig om in te zoeken, maar vaak heel verwarrend als ze ineens weer in de actieve topic-lijst staan.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

14

zal ongetwijfeld. mocht je als nieuweling er nog een vraag over hebben. dan kun je m weer omhoog gooien. wellicht had ik het niet hoeven tikken. ik deed het in een jolige bui maar goed dan vind ik het antwoord zo wel wat jammer....

en er is nog een nieuweling blij. het taartmes snijd nu aan 2 kanten.

Let them eat cake