Re: Taart en trends wedstrijdtaart
Deze taart past helemaal bij jou! Had hem gezien, maar iets van de klok en de klepel.... Vond hem erg mooi en leuk!
Collega taartdoos 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taart en trends wedstrijdtaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart past helemaal bij jou! Had hem gezien, maar iets van de klok en de klepel.... Vond hem erg mooi en leuk!
Collega taartdoos 
heb hem zien staan hij is leuk hoor.
Superlief!!
super gaaf!!
Is de rand gemaakt van een uitsteek cirkel, dat plateautje? Of een sierrand rond neergelegd?
Hijs zo leuk!
De rand is gemaakt met een garret frill cutter en dan in stukjes langs de rand plakken. Als je goed kijkt zie je de naden 
Ik vond dit zo'n mooi, lief, snoezig taartje. Gew
Dorieneliane schreef:super gaaf!!
Is de rand gemaakt van een uitsteek cirkel, dat plateautje? Of een sierrand rond neergelegd?
Hijs zo leuk!De rand is gemaakt met een garret frill cutter en dan in stukjes langs de rand plakken. Als je goed kijkt zie je de naden
Ah super! Dank je wel! Ga hem meteen bestellen de volgende keer bij de hebsjop!
Nou, ik zie alleen een prachtige taart! hijs echt super! 
wat een mooie vrolijke taart en de vullingen klinken erg lekker .
Deze vond ik ook het mooist
(echt hoor!)! Perfect gemaakt, perfect afgewerkt, had zo in de A-klasse gekund!
Hij was ook echt overheerlijk, (helaas) de enige taart die ik had geproeft.
Rianne, ook ik vond het supergezellig zaterdag! We moeten snel nog maar eens een besloten samenzijn houden 
Groetjes, Jos
Wat een erg leuke en mooie strakke taart.
vind het een ontzettend lief plaatje,ik heb hem helaas niet in het echt kunnen bewonderen.
Voor deze taart wou mijn zoontje toch echt even met de jury praten om te laten weten, dat dit toch echt de mooiste taart was 
De taart was trouwens overheerlijk, mocht een klein stukje proeven van hem. Volgens mij wist die ook duidelijk welk deel hij van de taart wou hebben 
Hij is zo ontzettend lief!!!!!
Oooh ja, deze was ook een van mn favorieten!
Echt heel mooi!
Voor deze taart wou mijn zoontje toch echt even met de jury praten om te laten weten, dat dit toch echt de mooiste taart was
De taart was trouwens overheerlijk, mocht een klein stukje proeven van hem. Volgens mij wist die ook duidelijk welk deel hij van de taart wou hebben
Dat was jouw zoon, dus, wat een schatje. Hij was eerlijk gezegd mijn grootste prijs, zo'n kind dat dit de allermooiste taart vindt!
Ach wat een ontzettend mooi en lief taartje!
aah die vond ik zo schattig en mooi gemaakt! echt top!
Wat een leuke taart!!
ooooh deze vond ik ook zo leuk
!
knap gemaakt hoor 
Hij is echt super mooi. En was ook nog eens heerlijk. 
Wat een super gave taart! ik ben helemaal verliefd op dat soort taarten, nu nog een keer zelf een poging wagen...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Taart en trends wedstrijdtaart