51

Re: Bakels emmers bij Sligro

Dittie schreef:

waar heb jij die besteld?? Mijn ouders wonen bij roermond in de buurt, dus kunnen die misschien daar wel halen.
Weet je trouwens hoe snel die binnen zijn?

Roermond!! :D

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

52

nou super, dan ga ik het daar maar eens proberen :)

53

Dittie schreef:

nou super, dan ga ik het daar maar eens proberen :)

Ik ga er na mijn werk langs om 2 emmers te bestellen...is voor mij net zo makkelijk om er dan meteen 3 te bestellen!?

54

Nou heb het eindelijk een keer zelf geprobeerd om te bestellen bij de sligro in Rotterdam maar zij zeggen nee kan niet.

Misschien dat nog iemand het kan proberen. Als we met meer zijn, doen ze het misschien wel. Baal er een beetje van. Vind het wel makkelijk en dichtbij.
Het ging onwijs raar aan de telefoon bij mij. Ik was midden in een zin en er werd gewoon opgehangen !

55

fiep79 schreef:

Nou heb het eindelijk een keer zelf geprobeerd om te bestellen bij de sligro in Rotterdam maar zij zeggen nee kan niet.

Misschien dat nog iemand het kan proberen. Als we met meer zijn, doen ze het misschien wel. Baal er een beetje van. Vind het wel makkelijk en dichtbij.
Het ging onwijs raar aan de telefoon bij mij. Ik was midden in een zin en er werd gewoon opgehangen !

Naar de balie gaan, gewoon in persoon!!

56

Ja was ik ook van plan maar heb ook nog even naar het andere filiaal in Rotterdam gebeld net. En die waren echt super netjes en lief. Die meneer ging gelijk zoeken en het is nu besteld. Super. Hoef ik niet naar Den Haag te rijden. Toch iets dichterbij.

Zat echt even raar naar de telefoon te kijken bij het vorige belletje.

Morgen wordt het besteld en waarschijnlijk is het donderdag daarzo.

Groetjes

57

fiep79 schreef:

Ja was ik ook van plan maar heb ook nog even naar het andere filiaal in Rotterdam gebeld net. En die waren echt super netjes en lief. Die meneer ging gelijk zoeken en het is nu besteld. Super. Hoef ik niet naar Den Haag te rijden. Toch iets dichterbij.

Zat echt even raar naar de telefoon te kijken bij het vorige belletje.

Morgen wordt het besteld en waarschijnlijk is het donderdag daarzo.

Groetjes

Nou kan ik me voorstellen...raar! Moet zeggen dat ik niks meer dan lof heb voor de Sligro hier. Heb nog nooit zo'n geweldige service gehad!

58

Weet iemand of de Sligro in Weert het ook in ht assotimet eeft of kan bestellen?

Eigen taart is goud waard!

59

Ahum... ik heb een beetje typtyfus geloof ik...
Nogmaals;
Weet iemand of de Sligro in Weert het ook in het assortiment heeft of kan bestelln?

Eigen taart is goud waard!

60

Canadesje schreef:

ik kan zaterdag ff kijken in tilburg.. alleen ik denk dat de sligro daar vrij klein is.

stel dat ze hem daar hebben, wil je het dan even melden in deze topic..

grtjs joyce

Lekker feestelijk rond.....

61

Beste Taartliefhebbers,

met interesse volg ik dit forum. Enerzijds omdat ik graag taart eet en anderzijds omdat ik werkzaam ben bij Sligro.

Gelukkig worden een aantal van u correct geholpen aan het artikel "Bakels", Sligro artikelnummer 823788. U kan dit produkt in alle 45 Sligro vestigingen bestellen (www.sligro.nl), bij vermelding van dit artikelnummer. Het staat (aangezien dit een produkt betreft met lage omloopsnelheid) slechts in enkele vestigingen standaard op voorraad. Maar zou dus, incidenten daargelaten, binnen 2 dagen voor u besteld kunnen worden.

Mocht u problemen ondervinden bij het bestellen van dit produkt bij de Sligro van uw keuze, stuurt u mij dan een mail svp. Ik help u graag verder.
Voorts zal ik kijken of dit produkt in aanmerking komt om in het reguliere assortiment opgenomen te worden in meerdere vestigingen.

Met vriendelijke groet,

Frank

62

zooo das netjes!!!
prima service hoor!

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

63

Sligro schreef:

Beste Taartliefhebbers,

met interesse volg ik dit forum. Enerzijds omdat ik graag taart eet en anderzijds omdat ik werkzaam ben bij Sligro.

Gelukkig worden een aantal van u correct geholpen aan het artikel "Bakels", Sligro artikelnummer 823788. U kan dit produkt in alle 45 Sligro vestigingen bestellen (www.sligro.nl), bij vermelding van dit artikelnummer. Het staat (aangezien dit een produkt betreft met lage omloopsnelheid) slechts in enkele vestigingen standaard op voorraad. Maar zou dus, incidenten daargelaten, binnen 2 dagen voor u besteld kunnen worden.

Mocht u problemen ondervinden bij het bestellen van dit produkt bij de Sligro van uw keuze, stuurt u mij dan een mail svp. Ik help u graag verder.
Voorts zal ik kijken of dit produkt in aanmerking komt om in het reguliere assortiment opgenomen te worden in meerdere vestigingen.

Met vriendelijke groet,

Frank

Geld dit alleen voor de witte variant of zijn de andere kleuren per emmer ook te bestellen?

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

hmm, net de sligro weer gebeld ( Drachten en het schijnt lastig te zijn , kleine bestellingen, opsparen ed. toch weer flink aangedrongen en dan zaterdag maar eens even bij de balie gaan vragen.

he twee emmers besteld en het lijkt dat er maandelijks besteld gaat worden dus toch een redelijke afname lijkt me.

65

Sligro schreef:

Beste Taartliefhebbers,

Met vriendelijke groet,

Frank

Wederom......petje af voor de goede service!!!

66

hoe kan je dan bij de sligro bestellen, het is echt praktisch om de hoek bij mij, maar ik heb geen eigen zaak ofzo.

67

Ik snap niet zo goed, waarom zo in sommige vestigingen dan zo'n problemen maken. Als het gewoon bij elke sligro te bestellen is.....

@ Kaar: de sligro is een groothandel, dus je zal toch een pasje nodig hebben. Zonder pasje kun je daar niet heen (zelfde als makro etc).

68

hmmm jammer

69 Laatst bewerkt door ssabinee (09-10-2009 07:04)

Sligro schreef:

Beste Taartliefhebbers,

Met vriendelijke groet,

Frank

Top!!! Ik ga het proberen bij "mijn" Sligro in Gorinchem!

(Hebben ze trouwens ook choco-fondant bij de Sligro?)

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

70

Hallo allemaal,

even een vraagje aan jullie:
De fondant van Bakels, word dat hard na gebruik of blijft het een beetje soepel als het op de taart zit?

Fijn Weekend,

Inge

71

Ik zeg... Op naar Heerlen.. En daar even de mensen aan de balie lief aankijken ;)

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

72

Ja ik heb ook een vraagje over die fondant.
Is dat witte fondant?
En kan ik die gewoon net hetzelfde gebruiken als marsepein voor over een taart?
Ik gebruik namelijk altijd marsepein en heb nog nooit met fondant gewerkt.
Maar marsepein heeft als nadeel dat ie niet wit is.
En binnenkort ga ik in Eindhoven naar de Sligro dan kan ik daar eens kijken of ze die hebben.
Maar moet eerst weten of die fijn werkt.

73

mirjan schreef:

Ja ik heb ook een vraagje over die fondant.
Is dat witte fondant?
En kan ik die gewoon net hetzelfde gebruiken als marsepein voor over een taart?
Ik gebruik namelijk altijd marsepein en heb nog nooit met fondant gewerkt.
Maar marsepein heeft als nadeel dat ie niet wit is.
En binnenkort ga ik in Eindhoven naar de Sligro dan kan ik daar eens kijken of ze die hebben.
Maar moet eerst weten of die fijn werkt.

Ik zou zeggen, bestel eerst een kilo en probeer het uit! Zou niet meteen 5 kg bestellen als je het nog nooit hebt gebruikt.

74

Inge Simdorn schreef:

Hallo allemaal,

De fondant van Bakels, word dat hard na gebruik of blijft het een beetje soepel als het op de taart zit?

Fijn Weekend,

Inge

Heb nog nooit met een fondant gewerkt die hard wordt op een taart! Tenminste, de meeste taarten staan geen weken :)

75

Kadohke schreef:
Inge Simdorn schreef:

Hallo allemaal,

Fijn Weekend,

Inge

Heb nog nooit met een fondant gewerkt die hard wordt op een taart! Tenminste, de meeste taarten staan geen weken :)

Als je het vergelijkt met andere soorten fondant dan zou je kunnen zeggen dat deze hard wordt op een taart.
Niet zo hard dat je het kunt breken hoor maar hij droogt wel in.
(wat weer een voordeel is bij boetseren en bloemetjes en zo ;))