Onderwerp: Alleen voor echte Leienaars...
Op 3 oktober ligt heel Leiden plat. Dan wordt namelijk Leidens Ontzet gevierd. Groot feest in de stad en traditioneel wordt er dan haring en wittebrood gegeten
www.taartvanes.webklik.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Alleen voor echte Leienaars...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Op 3 oktober ligt heel Leiden plat. Dan wordt namelijk Leidens Ontzet gevierd. Groot feest in de stad en traditioneel wordt er dan haring en wittebrood gegeten
Wat gaaf! de gewone hutspot komt me nu de neus wel uit maar deze zou ik nog wel lusten hoor haha!
Coooool!!!!!!
Leuk gemaakt! erg origineel
Heeeel erg gaaf. Jij hebt dus T&T gemist voor 3 oktober, ik besloot juist naar T&T te gaan en heb 3 oktober dus gemist 
Ja, ik hoop dat T&T volgend jaar op een andere datum is. Dan ga ik zeker ook daar naartoe. Want ik zie echt hele mooie taarten voorbij komen!!
Geweldig wat een heerlijke pot peen en uien!!!
Hoop dat't weer een gezellige dag was.
Groetjes Alexandra (ooit jaren gewerkt in leie..)
Wat knap gedaan!
erg leuk geworden!
Ja, een topic voor Leidenaars bekijk ik natuurlijk meteen. Leuk zeg en onwijs goed gelukt. Bij mijn dochtertje op school hebben ze ook uitgebreid hutspot gegeten en toen heb ik deze mini-cc's gemaakt als toetje. Vielen ook erg in de smaak. Voor volgend jaar zou ik je taart graag onthouden!

Dan ga ik jouw cup cakes onthouden. Zijn ook erg leuk! Hoe heb je het plaatje gemaakt?
hij is erg origineel.
leuk zo'n traditie!!
gaaf
ik was op t&t maar 's avonds zeker ooknog gevierd hoor 
Als mede-leienaar vind ik je taart echt geweldig. Erg mooi.
Zelf vier ik het wel niet echt, je taart is COOL
Geweldig.... jammer dat het verhaal niet verteld hoe de gasten reageerden op deze taart....
Supermooi gemaakt.
heel erg gaaf!!
Geweldig.... jammer dat het verhaal niet verteld hoe de gasten reageerden op deze taart....
Supermooi gemaakt.
Ze vonden hem erg leuk. En wilden ook graag weten hoeveel tijd het me kostte. "Helaas" had
Mooie taart!!!!
Ook leuk om de cc's van Annemieke te zien
. Wat een leuheuk plaatje
(ik had 'm voor mezelf ook geprint, met het idee om jouw idee te jatten en mijn dochter op school ook na het hutspot eten deze te laten trakteren
, maar door de ziekenhuisopname liep dat ff anders).
Ik ben overigens een "nepleienaar" 
Erg leuk gemaakt
Heel erg leuk!
G
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Alleen voor echte Leienaars...