Onderwerp: Voor mij hele bijzondere taart
Vandaag hebben wij de verjaardag van mijn dochter gevierd..... 14 jaar wordt ze (dinsdag pas).
Toen ik medio augustus begon met taarten decoreren, was ook zij heel erg enthousiast. Zij heeft toen gelijk een tekening gemaakt van een ronde taart met een strik erop. Mam, het zou wel fantastisch zijn als je deze voor mijn verjaardag kunt maken. Vandaag was het dan zo ver en het is dus niet 1 taart geworden, maar een stapeltaart (3-laags).
Helaas had ik mij toch enorm in de tijd verkeken en stond de eerste visite al voor de deur toen ik (en mijn man en mijn jongste dochter) nog bezig waren om de laatste versieringen aan te brengen. Daardoor zijn een paar dingen hasteflats op de taart terecht gekomen (o.a. de afwerklint, brak uiteraard nog 2x enz., schoentjes scheef) en kon ik hem niet meer goed afwerken. Volgende keer nog meer tijd inplannen (was al om 8 uur begonnen en om 15 uur stond de visite voor de deur ).
Maar over het grotere geheel ben ik best tevreden en dochterlief natuurlijk nog veel meer............
Met dank aan de mooie uitstekers en letters die ik gisteren bij Bien 'gescoord' heb!!
O ja, de vullingen van de taarten waren (bovenste bonbon bloc mousse, praline MBC, middelste aangevette slagroom, bokkepootjescreme, onderste aardbeienjam en banketbakkersroom).
Tips zijn altijd welkom en sorry voor de vele foto's, kon niet echt kiezen