Re: 3de prijs op T&T met Sneeuwwitje en haar prins en 7 dwergjes
Prachtig geboetseerd, wat een prachtig tafereel. Mijn complimenten!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 3de prijs op T&T met Sneeuwwitje en haar prins en 7 dwergjes
Prachtig geboetseerd, wat een prachtig tafereel. Mijn complimenten!!
Ik vond het niveau voor de toppers heel erg hoog liggen.
Dat vond ik ook!
En ik vond deze ook heel mooi gemaakt!
Echt een hele leuke topper! Prachtig geboetseerd!!!
En eet smakelijk vanavond!!!
Prachtig...:thumb::thumb:
Nogmaals gefeliciteerd....
Ik ben sprakeloos...........................zo mooi!!!!!!!!
Helemaal geweldig leuk. Zo knap geboetseerd en zo'n leuk tafereeltje gemaakt: top!
FAntastisch en nu gelukkig goed van dichtbij te zien
schitterend zeg!
Wauw, wat geweldig knap geboetseerd, hartstikke mooi gemaakt !!!
Hallo Chantal!
Van harte gefeliciteerd met je prijs! Dik verdiend hoor! Deze topper was mijn dochter en mij ook al opgevallen! Prachtig geboetseerd, met veel details en helemaal passend in het thema.
Ik had kunnen weten dat hij van jou was!!!
Groetjes van Marja
Hij was prachtig!!! Van harte gefeliciteerd!
Wat mooi gemaakt...
Waaaaaanzinnig mooi!
Ik vind deze ook geweldig!!!!
Een heel moi plaatje bij elkaar, maar ik ben het meest weg van je sprookjesboom!
als je zoiets kan maken mag je ook heel veel foto's posten! Ik vind die boom van je echt helemaal super!
proficiat!
heel erg mooi!
Wat een ontzettend leuk tafereel, heel erg mooi. Toen ik langs de toppers liep, stond het een beetje raar opgesteld, waardoor je niet alles van dichtbij kon bekijken. Dus ik zie hem nu pas voor het eerst. En aangezien de 1e en 2e plaats van dezelfde persoon waren, sta jij voor mij op een welverdiende 2e plek!
prachtig!!!
en proficiat met je prijs
Gefeliciteerd met je derde prijs, ziet er prachtig uit.
Wat een ontzettend leuk tafereel, heel erg mooi. Toen ik langs de toppers liep, stond het een beetje raar opgesteld, waardoor je niet alles van dichtbij kon bekijken. Dus ik zie hem nu pas voor het eerst. En aangezien de 1e en 2e plaats van dezelfde persoon waren, sta jij voor mij op een welverdiende 2e plek!
ben er helemaal stil van!! Dank je wel!!!!
Heel gaaf gemaakt !!!
Supermooi!! gefeliciteerd. 
Supermooi gemaakt zeg, elke dwerg echt precies zoals in de film! Echt geweldig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 3de prijs op T&T met Sneeuwwitje en haar prins en 7 dwergjes