1

Onderwerp: taart in vriezen

hoi hoi

ik moet voor zondag een taart maken, maar ik ga vrijdag naar centerparcs en kom zondag pas weer terug. (mijn moeder kan hem uit de vriezer halen)  dinsdag heb ik tijd om de taart te maken en mijn vraag was dus: kan ik hem in vriezen?
en moet hij dan verpakt zijn?
en als ik er glitters en zilver parels op doe blijven die dan in de zelfde staat? en de laatste vraag: kunnen de boetseerselstjes er ook al op of kan ik die er beter op doen als ik hem weg breng?

alvast bedankt voor de tips.

groetjes monica

2

Re: taart in vriezen

Even de zoekfunctie gebruiken op "taart invriezen" in taartdecoratie algemeen en je krijgt heeeeel veel reactie en meningen ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

bedankt voor je reactie maar ik kan eigenlijk niet alle antwoorden op me vragen vinden. misschien dat tog iemand me kan helpen?

bedankt

4

Ik heb laatst een taart (gedecoreerd met marsepein)  ingevroren. Ik had sterren aan de zijkant van de taart geplakt. Toen die ging ontdooien begon de marsepein te scheuren waar de sterren zaten. Die waren blijkbaar te zwaar.
Ik zou er dus wel mee uitkijken, maar misschien dat ik iets niet goed heb gedaan en dat het wel kan. Misschien dat er nog andere hierop reageren en anders ff googelen?