Onderwerp: Hallo poesje

Mijn 1e Hello Kitty taart.

Gisteren op de beurs ben ik begonnen met inslaan bij Bien en na demonstraties van Tirza "moest" ik natuurlijk ook die kleine strikjes hebben. Vandaag meteen gebruikt en werkt perfect met de needle-nogwat-tool (nieuw woord voor galgje).

http://94.100.113.223/749700001-749750000/749725201-749725300/749725250_5_FB77.jpeg

Wat ga ik deze week weer een gebruiken van m'n inkopen???

2

Re: Hallo poesje

:lol:

Sorry, maar je titel klinkt echt super 18+ ;)

Je taarten zijn echter beeldschoon allebei! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Beide leuke taarten!
Welke strikjes zijn dat? En welke maat? Zo mooi!

Adrienne schreef:

:lol:

Sorry, maar je titel klinkt echt super 18+ ;)

Je taarten zijn echter beeldschoon allebei! :D

Dat is stom!!! Ik dacht nog zo vantevoren die bustier moet in de 18+ (lekker handig)

jose, ik heb je titel veranderd en de foto eruit gegooid. Maak je dan zelf een nieuwe topic aan?

An idd, zoals adriene zei... hij klonk errrrrruug 18+!!!! :lol:

Ik heb je gister trouwens helemaal niet herkent!! Wat stom!! Maar je strikjes zijn goed gelukt hoor! (en het heet officieel een scriber needle tool, maar ik noem het gewoon een needle tool, lekker makkelijk ;) )

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

joseotterspeer schreef:

Dat is stom!!! Ik dacht nog zo vantevoren die bustier moet in de 18+ (lekker handig)

Ik vind je bustier wel erg beschaafd hoor, niet echt 18+, maar de titel.... en dan die twee dingen zo bij elkaar... ;) :lol:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Z

8

Leuk!!

9

Mooie kitty-stapel heb je gemaakt!
Je maakte me ook erg nieuwsgierig naar die strikjes....ik zie ze regelmatig hier op taartjes verschijnen en vroeg me al af hoe ze gemaakt werden. Kan jij me ff opheldering geven aub?

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke