Re: Misschien niet speciaal, maar voor ons wel heel bijzonder...
Nou Sandy, zo'n strakke en mooie taart zie ik niet elke dag voorbijkomen als beginner!!
Petje af!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Misschien niet speciaal, maar voor ons wel heel bijzonder...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou Sandy, zo'n strakke en mooie taart zie ik niet elke dag voorbijkomen als beginner!!
Petje af!
Oooh Sandy.......... en dit noem jij geen speciale bruidstaart?? Hij is gewoonweg prachtig meid!!! Dikke pluim voor jou! Echt super gedaan.
Dit is toch veel bijzonderder dan dat ik eventueel de taart gemaakt zou hebben?
Nou meid laat die taarten maar komen want je kunt het
Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Oh meid, wat heb je een prachtige taart gemaakt zeg, heel erg knap ! Daar mag je met recht trots op zijn hoor, het is niet alleen een schitterende taart, maar je hebt ook nog gewoon je EIGEN bruidstaart gemaakt, dat is helemaal knap met alle stress etc. Complimenten hoor !
Ten eerste GEFELICITEERD MET JE HUWELIJK!!!! Heb je een leuke dag gehad?? (vind ik altijd erg leuk om te horen hahaha)
Ten tweede, vind ik jouw taart net zo bijzonder/speciaal en prachtig als alle andere taarten hier. Ik vind hem echt super prachtig en echt heel strak !!!
Enne die dummy is idd een heel leuk aandenken voor de gehele dag en aan je enorme werk die je geleverd hebt aan de bruidstaart !!!
Je mag echt trots op jezelf zijn !!
ik weet zeker dat deze taart ervoor gezorgd heeft dat jullie dag nog mooier was dan je had durven dromen!
Niet speciaal????? Het is juist heeeeeelll speciaal als je je eigen bruidstaart maakt. En dan ook nog 'ns op deze wijze. Petje af hoor!
Hartelijk gefeliciteerd. Zowel met je huwelijk als ook met je prachtige taart. Hij is werkelijk schitterend en chique en goed gelukt! Waarom is hij niet bijzonder? Ik vind van wel. En de smaken passen er super bij, 'bruin', haha! Ga zo door en wel blijven showen he, want deze is al zo mooi!
Ik vind hem schitterend! gefeliciteerd!
Ik vind het gedurft, maar zo zie je maar dat een mens zichzelf kan overtreffen, en dat is precies wat je hebt gedaan!Geweldig!
en gefeliciteerd natuurlijk nog!
Erg mooi en strak en van harte!
Ik vind em prachtig!!!!! Stoer dat je het hebt aangedurfd, heel goed gelukt!
Dorieke
Ik vind hem wel heel mooi en ook speciaal hoor! Heel netjes ziet -ie er ook uit, en dat voor een eerste bruidstaart!
Heeel mooi hoor!
heel erg gaaf, en zeer speciaal dat je je eigen bruidstaart hebt gemaakt!
de vullingen klinken ook werkelijk zalig
Wat een prachtige taart en dat hart bovenop ook schitterend en een hele mooie kleurencombi. Trouwens naturlijk ook nog Van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Ik ben in mijn verhaal helemaal vergeten te vertellen dat ik toch nog een stress-momentje heb gehad met het hart Het dummie-taartje met hart stond in een doos klaar voor de grote dag...toen ik een dag van tevoren de doos openmaakte...lag het hart in 8 stukken op de taart
Dus maar snel een andere oplossing bedacht, maar het hart staat dus niet op onze echte aansnij-foto's! :shhh: Echt balen, maar er was niets meer aan te doen.
Hoe doen jullie dat met die grote cijfers rechtop bovenop de taart? Ik had tylose gebruikt, maar kan het zijn dat ik er teveel door heb gedaan?
Heel bijzonder om je eigen taart te maken.
Hij is erg mooi geworden
Niet zo bescheiden hoor! Het is een prachtige taart en wat knap dat je het zelf aandurfde
. Gefeliciteerd nog met jullie huwelijk!
Een prachtig resultaat en een mooi aandenken door de foto's!
Wow, ik vindt hem prachtig.
Jaaaaaaaaaaaaaaa daar is hij!!!
Ik vind dat je jezelf hebt overtroffen hoor Sandy!
Echt een prachtig geheel van mooi kleuren en design ...petje af!!!
Ik ben blij dat mijn tips geholpen hebben!
Ik zie je snel weer!
wat verschrikkelijk leuk!
Vind het nog altijd jammer dat ik niet zelf een geboortetaart van mijn zoontje heb kunnen maken............maar ja.............toen wist ik het bestaan nog niet eens van zelf taart maken..........
Oooh Sandy.......... en dit noem jij geen speciale bruidstaart?? Hij is gewoonweg prachtig meid!!! Dikke pluim voor jou! Echt super gedaan.
Dit is toch veel bijzonderder dan dat ik eventueel de taart gemaakt zou hebben?
Nou meid laat die taarten maar komen want je kunt het
Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Dankjewel...Als we hem door jou hadden laten maken was 't ook heel bijzonder geweest , maar zelf maken geeft er inderdaad wel een persoonlijk tintje aan!
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties, dit had ik echt niet verwacht
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Misschien niet speciaal, maar voor ons wel heel bijzonder...