Re: wow, een eerste prijs
Mijn zwager en ik die waren duidelijk eens.
Dit was de mooiste. Echt prachtig. Ben een beginner maar hoop jou niveau ooit te halen.
Groetjes, marielle
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wow, een eerste prijs
Mijn zwager en ik die waren duidelijk eens.
Dit was de mooiste. Echt prachtig. Ben een beginner maar hoop jou niveau ooit te halen.
Groetjes, marielle
Fantastisch, wat een beauty!! Heel anders van stijl dan wat je we meestal hier op het forum zien, maar echt heel, heel erg mooi!
Gefeliciteerd!!!
Deze was zooo mooi! Was een van mn favorieten! Echt super!!
Wat een gave stapel!! prachtig!
Gefeliciteerd hoor! Hij was echt heel mooi! Jammer dat we deze taarten van wat verder af moesten bekijken (toppers ook) dan de rest. Ik had graag het van wat dichterbij bekeken!
mijn favoriet ik vond deze echt de mooeste, zulke mooie kleuren en mooie details.
super taart!!!!
tja, dit was er ook een die ik perfect vond afgewerkt en heel erg mooi uitgevoerd! het ontwerp is, vind ik, perfect in balans bij deze taart.
gefeliciteerd met jullie prijs. Hij was super mooi!
Deze was idd prachtig! Jammer dat we d'r niet dichter bij konden om te bekijken, zoveel mooie d
Gefeliciteerd met de 1e prijs. Hij is ook ont-zet-tend mooi.
Hij is echt zo mooi!!! Al die kleine roosjes wat een enorme klus, prachtig.
Hoi Ria en Vriendin,
Gefeliciteerd met jullie 1e plaats, zeer verdiend !!! Wij (annette en ik) stonden met onze taart naast die van jullie (die met die blauwe laag).
Jullie taart was echt s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d, hij was tot in ieder detail (zelf je onderplaat met stof en blaadjes) helemaal af. Vooral die ieniemienie roosjes, en die drapperien van volgens mij Silk Paste waren onwijs mooi ! En die kleine vierkantjes in het fonant/marsepein gedruk met wat hadden jullie die gedaan, dat was ook ontzettend mooi.
Heb er heel wat foto's met mijn mobiel van gemaakt Maar inderdaad op de foto kan je niet zien hoe mooi deze taart was !
Dit was ook de favo van mij en m'n hubbie Mijn hubbie is zelfs even er onder gaan piepen om te zien hoe het daar achter het "gordijntje" eigenlijk zat
Perfect gemaakt! Petje af!
Deze is wel heel erg mooi !
Schitterend zeg, zooooo romantisch, echt prachtig !!!
Hoi Ria, Gefeliciteerd met je eerste plaats en echt verdiend hoor, super mooi gemaakt, Prachtig!
Wow eerste geworden met jullie prachtige taart! Een verdiende plaats, gefeliciteerd! We hadden het er nog boven in de kantine over met jullie, dat we jullie taart zo mooi vonden geworden!
Je hebt terecht gewonnen! Wat een super mooie taart, strak en die ienie-mienie bloemetjes en dingetjes erop; heel mooi!
Wauw!!!! Wat een romantische stapel zeg! Gefeliciteerd met het behaalde resultaat
dit was mijn favoriet hoor echt prachtig gemaakt !
Ik vond deze ook de mooiste,na wat verwarring tijdens de prijsuitreiking.
Echt super gedaan,dames,gefeliciteerd met jullie 1e plaats!!
Terechte prijs zou ik zo zeggen. Vond hem gisteren al super:)!
GEFELICITEERD
Deze was absoluut prachtig!!
Een verdiende eerste prijs!!
Hier nog een paar foto
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » wow, een eerste prijs