Onderwerp: ben nog steeds zeer verbaasd, mijn T&T taart
Ik heb van Jos
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ben nog steeds zeer verbaasd, mijn T&T taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb van Jos
graag gedaan, was ook niet een supermooie foto, maar wel een hele mooie taart, die erg lekker klinkt!!!
en hij was superlekker,
heel knap gemaakt, al die kleine details...
terechte winnaar!
groetjes je taart buuv (die van de boom
)
en hij was superlekker,
heel knap gemaakt, al die kleine details...
terechte winnaar!groetjes je taart buuv (die van de boom
)
Dank je wel, die van jou was ook super!
Wat een leuke taart heb hem zien staan vandaag....
En nog gefeliciteerd voordat ik het kon tikken had ik het al verzonden hihihi
ooo was die van jou!!! die vond ik errug leuk! Dat grapje op de taart was me toen (toen ik van de achterkant ff snel keek voor de beurs) niet opgevallen, maar die is hilarisch, echt geweldig!
Vanaf de achterkant vielen dus die kleine roosjes rondom die hartjes mij op, die vond ik echt super schattig! gefeliciteerd met je welverdiende prijs! 
Ja hoor daar is ie dan! Wat een ontzettend gave taart heb jij gemaakt!! Echt een toppertje! Bij ons favoriet (samen met die van Lilo).
Nogmaals van harte gefeliciteerd!
die was op voor ik kon proeven denk ik!
heb ze helemaal niet meer zien staan!
Gewelidg verzonne, die pijl in de strik! Mooie uitvoering, en hij klinkt heerlijk ook! 
Gefeliciteerd met je 1e prijs!!!
prachtige taart, gefeliciteerd! 
Vond het engeltje erg schattig
Proficiat met jee eerste plaats!
Hij was leuk, veel verschillende dingen ook, geboetseerd, roosjes, strik en die hartjes met die roosjes erop, super bedacht ook
Gefeliciteerd met je 1 ste plek
(en wat hebben we gewonnen?
)
Proficiat met de 1e plek!! hele mooie taart!
Hij is prachtig en Cupido heeft zo'n schattig koppie. Nogmaals van harte gefeliciteerd met je 1e prijs..
Hij was prachtig hoor!
Gefeliciteerd! Het is een erg mooie taart.
Gaaf zeg, wat een werk al die kleine roosjes, jeetje !!!
Proficiat! Ik vond ze niet alleen h
Van harte met je eerste prijs!
Erg leuk detail ook is dat minipijltje in de strik.
Mooie taart die blijkbaar (ik heb niet kunnen proeven :-( ) ook nog eens erg lekker was.
Groetjes,
Annette (van de witte Bruidspauwtaart bij T &T)
Ja deze was echt helemaal super gemaakt. Top
Aaaa....nu pas zie ik de taart!! Vroeg me toch af wie de 1e prijs had! Vind dat ze bij het omroepen van de winnaars echt de forumnaam erbij moeten gaan zeggen
!!!
Proficiat met je prijs!!!
Mooooooooooooi hoor!!!! 
ik had ook niet meteen door wie er had gewonnen, het was bij ons echt niet te horen. Super gedaan je hebt gewoon de meeste punten van allemaal daar mag jhe met recht trots op zijn. En een supergave prijs!
Gefeliciteerd met je prijs!
Ik vond hem erg mooi, veel aandacht voor detail, de kleurcombi was prachtig en hij was ook nog eens erg lekker!
Groetjes van karin
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ben nog steeds zeer verbaasd, mijn T&T taart