1

Onderwerp: gum past mix (snap er helemaal niks van)

heb een bus gum past mix gekocht maar snep er helemaal niks van. weet iemand hoe ik dit moet maken? heb de mix met water gemengt en dan blijft het gewoon dun. (beetje glazuur dikte)

help wie weet hoe ik dit moet doen??

2

Re: gum past mix (snap er helemaal niks van)

De hele bus aanmaken met 60ml water. Eerst roeren, dan kneden. Lekker plakkerig, dat wel, maar een beetje crisco op je handen werkt. Vervolgens 15 minuutjes laten liggen en daarna 35gram poedersuiker er door kneden. Ik vond dat het daarna nog wel wat plakkerig bleef, dus ik heb er wat extra poedersuiker door laten kneden voor het gebruik.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Ik heb laatst ook een pot gekocht, maar nog niet eerder mee gewerkt. Ik wou het gebruiken om poppetjes mee te boetseren. Kan iemand mij vertellen hoeveel gumpaste je **ongeveer** nodig hebt voor

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

4

aha de poedersuiker heb ik niet gedaan. ik snap het. thanks

5

e.b.m. schreef:

Ik heb laatst ook een pot gekocht, maar nog niet eerder mee gewerkt. Ik wou het gebruiken om poppetjes mee te boetseren. Kan iemand mij vertellen hoeveel gumpaste je **ongeveer** nodig hebt voor

6

Oh! Ben ik even lekker in de war dan!!! Ik dacht dat dat juist geschikt daarvoor was. Weer wat geleerd. Bedankt, Marianne! Boetseren met fondant + tylose dan maar?

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

7

Ja, dat zou ik doen :Y

Berichten [ 7 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » gum past mix (snap er helemaal niks van)