Onderwerp: koemelkvrijetaart

hoi iedereen

mijn jongste zoon wordt 1 september alweer 1 jaar,nou wilde ik uiteraard een taart voor hem maken,alleen heeft hij kma
hebben jullie leuke suggesties voor het decoreren? marsepein mag helaas niet omdat dat noten bevat
met koemelkvrije slagroom wilde ik wel in de weer,maar zou zo leuk zijn als er ook een plaatje op kwam(ouwel? iemand enig idee waar ik dat kan laten bedrukken?)
kom maar op met jullie ideeen:)

Re: koemelkvrijetaart

ehm... fondant kan toch? of ben ik nou helemaal in de bonen?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

oh hihi dat weet ik niet,zo handig ben ik er nog niet in:$ maar als fondant kan dan wordt het een stuk makkelijker
zal eens zoeken of ik ook goede koemelkvrije recepten kan vinden hier op de site
bedankt iig voor je antwoord

4

Je kan idd fondant gebruiken even goed op de ingredi

Groetjes Myrna

hoi myrna

dank je wel voor je tips
wilde idd voor mijn zoon een klein meptaartje maken,heb een poosje terug ns een springvorm van 12cm doorsnede ofzo gevonden,dus hopelijk lukt het me daarmee;)
reageer ook wel erg laat zie ik,ben n beetje ziekjes momenteel,dus breng de dagen door in bed
ga meteen even speuren in de webshop zometeen naar fondant en anders probeer ik t zelf te maken

dank je wel nogmaals:)

Van welk merk is die koemelkvrije slagroom?

Ik zit met hetzelfde 'probleem'.

Kijk ook eens op: Jantinestaart.nl, hierop staan foto's van mijn taarten, cc's, koekjes en ander lekkers.
Je kunt je hier ook aanmelden voor workshops, kinderfeestjes of om mallen van First Impressions en producten van Zeelandia te bestellen.

7

soyatoo.
Te koop bij natuurwinkels. Ze hebben het in spuitbussen (soja of rijst) en in pakjes die je dan zelf stijf kan kloppen. Ideaal!!!!

If life gives you lemons, make lemoncurd.