1

Onderwerp: Toy Story pffff...

Wat k..k.. eh.. vervelende poppetjes! Vooral Woody, ik ben dan ook helemaal niet tevreden, maar de jarige ontvanger straalde toen hij ze zag (ze zijn dus in elk geval enigszins herkenbaar ;)). De taart is ook deels zijn eigen ontwerp :). Helaas brak op het laatste moment mijn "5" in heel veel stukjes en staat er nu dus eentje van taartkarton op :s

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LHOHJ8WE.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-W4WDSTKC.jpg

De jarige wilde graag kiwi en aardbei in de taart, maar zijn moeder heeft gekomen voor slagroom met aardbeienjam voor de onderste en witte chocoladeyoghurtvulling :9 voor de bovenste.

2

Re: Toy Story pffff...

Wow! Ik vind hem echt prachtig....nou zover ben ik nog niet hihi...hoop ooit zo mooi te kunnen boetsreren ...

3

Stoere taart

4

Vind um heel goed gemaakt. Super geboetseerd! Dat doe ik je niet gelijk na......
5 zo vind ik ook best leuk en tjah soms moet je snel een noodoplossing bedenken. Dat heb je verhipt goed opgelost dus!!! :)

5

Ze zijn zeker herkenbaar! Hier 5 Toy Story fans en we vinden hem echt heel leuk geworden! Deze poppetjes lijken me ook erg moeilijk om te boetseren!

6

Beetje late reactie, maar ik ga ook een toy story taart maken voor een klein knulletje. Maar ik heb nog een vraagje:

hoe krijg je het voor elkaar dat de poppetjes blijven staan? Bij mij vallen ze nl. altijd om!!!  :s
En stokjes erin.....lijkt met niet echt handig met een jochie van 3  :nooo
Alle tips zijn welkom!

gr. Karin

7

Mooie taart! Het boetseren doe ik jou nog niet na, complimentjes. De geel rode sterretjes geven een leuk effect aan de taart  :Y

8

Leuke taart! en super idee voor de cijfer.

Zie www.irenes-suikercreaties.nl voor zelf taarten en cupcakes maken in een workshop van Irene's SuikerCreaties in Eindhoven.

9

Heel mooi en die 5 is heel leuk opgelost, ziet er uit of het zo hoort.

10

super geboetseerd hoor petra....toppie... mag eind volgende maand een buzz taart maken..was spongebob thema,maar nu omgetoverd naar buzz....of ik er echt blij mee ben uhmmmmmmmmmmmmmmm ff denken.....
hopen dat mijn buzz er zo uit komt te zien!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com