1

Onderwerp: Na 60 jaar eindelijk een bruidstaart

Hallo,

De ouders van een vriend van mij zijn 60 jaar getrouwd. De mevrouw wilden nu wel heel graag een bruidstaart, dat was er in al die 60 jaar nog nooit van gekomen. Ze wilde graag een traditionele met 3 lagen op een standaard met steun in het midden en natuurlijk wit/naturel. Ik heb van de zomer een proeverij bij die mensen thuis gehouden waarbij ik de verschillende smaken ook verschillend gedecoreerd had, zodat ze een indruk hadden van wat de mogelijkheden waren en wat ik kan. Ik ben namelijk nog maar vanaf januari bezig en dit is mijn eerste bruidstaart. Ik wilde die mensen niet teleur stellen en had ook gemeld als ze het niet helemaal vonden wat ze zochten dat ze hem gewoon ergens anders moesten bestellen. Maar dat ik het wel aandurfde en er ook heel veel zin in had. Nu dit is het geworden. De topper heb ik ook zelf geboetseerd en alles op het draad in de boog na is eetbaar.
http://www.xs4all.nl/~theplomp/webgalerie/Taarten/Stapel-%20en%20Bruidstaarten/images/20090905%20Bruidstaart.jpg
http://www.xs4all.nl/~theplomp/webgalerie/Taarten/Stapel-%20en%20Bruidstaarten/images/20090905%20Bruidstaart%20(3).jpg
http://www.xs4all.nl/~theplomp/webgalerie/Taarten/Stapel-%20en%20Bruidstaarten/images/20090905%20Bruidstaart%20(4).jpg
bovenste taart is gevuld met perengelei en 2 lagen mangojam, middelste met kersengelei en makkocr

bak en smul met maten
kijk ook eens op mijn site www.deoudetaartendoos.nl

2

Re: Na 60 jaar eindelijk een bruidstaart

en je mag trots zijn op deze mooie bruidstaart! hij is prachtig en de bloemen zijn ook heel mooi gemaakt. hun zouden zeker blij zijn met hun taart na 60 jaar!

Be in love with what you have

hij is heel mooi. en wat een schitterende bloemen.

Groetjes Miranda

4

Geen tips van mij! Ben zelf net begonnen en vind het heel knap wat je hier gefabriekt hebt! Top!

5

Wauw, wat een prachtige taart zeg !!! Op de taarten geen enkele opmerking, die vind ik gewoon schitterend ! Ik zie iets aan de gezichten van het bruidspaar maar dat is iets te ver weg, om te zeggen wat... misschien de ogen ? In elk geval superknap gedaan zowiezo, ik kom nog niet verder dan een gezichtje, hele poppetjes moet ik me nog aan gaan wagen :)

Groetjes, Conny

6

Wat speciaal om zon taart te mogen maken!!
Prachtig geworden

Mooi hoor, echt super voor die mensen dat ze eindelijk een bruidstaart hebben!

Groetjes,
Josien

8

Wat knap gedaan zeg! Echt heel erg mooi!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

9

Wat een schitterende taarten!

10

mooi gedaan hoor

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

11

Mooie taart en mooie bloemen!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

12

mooie taart hoor! ik vind de kleuren super, niet te druk en een taart om trots op te zijn.