1 Laatst bewerkt door leinaaa (02-10-2009 16:18)

Onderwerp: Americolors

Ik wil graag via ebay het  Americolors setje gaan bestellen, maar twijfel over kleuren...  Welke kleurstoffen van  Americolors zijn jullie giga happy mee?

Gebruik tot nu toe : Wilton Icing Color Kit, Red Red, Golden Yellow, Leaf Green, Royal Blue, Ivory, Pink, Violet en Black . Brown.

2

Re: Americolors

Ik ben eigenlijk wel blij met alle kleuren die ik heb van Americolors.

Aan mij heb je niks dus....O-)

Volg je hart...want dat klopt!

3

alle electric colors

4

Ik heb pasgeleden gehoord dat sommige kleuren van Americolors niet goedgekeurd zijn door de keuringsdienst van waren. Kan er echter nergens iets over terugvinden. Weten jullie daar misschien iets van af?

5

Ik heb alle electrics en orange en ben er echt heeeeeeeel blij mee

6

Buiten alle electric kleuren zijn ook deze kleuren erg anders dan de Wiltons:
Gold ( geeft een soort teddyberen bruin, heb ik laatst gebruikt bij mijn Forever Friends :thumb: )
Copper ( geeft een heel mooie huidskleur) en
Turqoise ( De naam zegt het al ;) )

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Ellen1308 schreef:

Ik heb pasgeleden gehoord dat sommige kleuren van Americolors niet goedgekeurd zijn door de keuringsdienst van waren. Kan er echter nergens iets over terugvinden. Weten jullie daar misschien iets van af?

:nooo Hoor ik voor het eerst, zal eens gaan zoeken. Was dat in NL of in Amerika?

Groetjes, Adrienne

8

In Nederland. Er werd mij verteld dat ze in Nederland niet door de keuring zijn gekomen en dat vooral de electric-kleuren eigenlijk niet eetbaar zijn.

9

Ellen1308 schreef:

In Nederland. Er werd mij verteld dat ze in Nederland niet door de keuring zijn gekomen en dat vooral de electric-kleuren eigenlijk niet eetbaar zijn.

Heb even gegoogled, maar krijg hier echt niks over gevonden :)

Groetjes, Adrienne

10

Heb 't even m''n zusje gevraagd (die woont in amerika) maar die kon er ook niks over vinden. Gaf wel al aan dat er wel meer dingen zijn die in amerika kunnen en hier niet en andersom. Zij had het dan voornamelijk over medicijnen maar toch.

Printje op ouwel of frosty nodig? Mail me even!

11

Niks ten nadele van de hebshop, maar als je via de welbekende internationale veilingsite bestelt, kun je zelf je kleuren samenstellen, ipv dat je zo'n standaardsetje moet kopen. Je kunt kiezen uit 35 "gewone" kleuren en 6 "electric" kleuren.

Inclusief verzendkosten komt dat op zo'n 18 a 19 euro. Je moet dan natuurlijk wel wat langer wachten voordatje het in huis hebt.
Bij de hebshop heb je soms de volgende dag je spulletjes al. Da's dan wel weer een voordeel.

Mocht je een linkje willen, mail me maar even!

12

http://www.sweetgraces.net/Americolor/A … olors.html

Zijn dee kleuren alleen voor te Airbrushen? of kun je hier ook gewoon mee kleuren?

13

leinaaa schreef:

Zijn dee kleuren alleen voor te Airbrushen? of kun je hier ook gewoon mee kleuren?

Neeeee, die moet je echt niet hebben: heb ik ook een keer per vergissing besteld en die zijn heel dun, haast een soort op alcoholbasis :nooo

Groetjes, Adrienne