1

Onderwerp: waarmee vul je een meppertje?

de vraag zegt het al, het kindje wordt 1 jaar, en krijgt van mij een meppertje erbij.
zal ik daar gewoon alleen slagroom indoen als vulling? wat vinden die kids anders lekker?

de taart wordt gevuld met chocomousse en slagroom

2e taart met bokkepootjesslagroom

en 3e taart met bastogneslagroom...

wat doen jullie in zo'n geval?

2

Re: waarmee vul je een meppertje?

Een meppertje maak ik zelf van cake, smeer dit af met botercreme waar evt een smaakje aan zit en decoreer met marsepein of fondant en verder vul ik het niet :D

Ik moet er over 2 weken een als meppertje maken en ga hem vullen met banketbakkersroom. Vinden mijn eigen meiden ook altijd errug lekker!

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

4

das ook een goeie die banketbakkersroom!
cake bakken ga ik niet meer redden, ik heb er al 1 van biscuit klaar staan.. haha

5

Een meppertje decoreer ik meestal met alleen botercreme, is veel leuker om op te meppen O-)
Ik vul hem dan ook met bc of een beetje jam.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Als vulling vraag ik meestal aan de ouders, en de meeste vragen Danoontje ;)

Groetjes Tweety!

7

Waarom gebruik je niet 1 van de gewone vullingen die je ook in de andere taart stopt? Mijn ervaring is dat kleintjes bijna alles lusten.....

Groetjes Marlies

8

Als je vulling over hebt, dat erin stoppen!

Ik probeer altijd dat het zo'n groot mogelijke knoei en plakboel kan worden, dus ook zeker een laagje jam ertussen :P

9

Ik doe er altijd enkel 2 lagen jam tussen.

10

Jullie maken me wel heeeel nieuwsgierig!!!Maar wat is een meppertje?

11

Een meppertje is een klein taartje, waar de jarige naar hartelust ik kan graaien en slaan..
Qua vulling geen tips mijn zoon lust geen taart.. beide verjaardagen heeft ie rijstwafels gegeten :S

12

Een meptaartje is een klein taartje die bij een grotere verjaardagstaart hoort. Meestal voor 1 of 2 jarigen. De kleintjes kunnen zich dan uitleven op hun eigen taartje (meppen dus) zodat de 'groters' nog een fatsoenlijk stuk taart op hun bord hebben.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com