1

Onderwerp: Groep 3 maakt Rupsje Nooitgenoeg cakejes!

Vandaag heb ik met mijn groep 3 Rupsje Nooitgenoeg cupcakes gemaakt in het kader van de Kinderboekenweek die het thema heeft "aan tafel! eten en snoepen in kinderboeken" Op de foto zie je er een paar.

http://94.100.114.50/748100001-748150000/748111701-748111800/748111744_5_mPVr.jpeg

Cupcake gekte!
kupkeekhyve.hyves.nl

2

Re: Groep 3 maakt Rupsje Nooitgenoeg cakejes!

Had ik maar zo'n juf gehad... :D Superleuk!!

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

3

Super leuk.
Als ik volgend jaar een eigen klas heb (ben laatste jaars pabo studente) , dan is dat de eerste activiteit die ik met ze ga doen. CUPCAKES BAKKEN!!!!

4

Wat leuk zeg!

5

O, dat is een leuk idee voor onze kookochtend met groep 4!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

6

wat een goed idee om zo de week te starten! boekenwurmtaartjes

Let them eat cake
http://annettes.tk/

7

LEUK! Ik had ook zo graag rupsje gedaan, maar groep 4 is daar toch echt ( zeggen ze zelf) veel te groot voor, hihi.

Hoe heb jij het georganiseerd? Ik zie er zo tegen op, maar wil ook zo graag... Ik kan zo tig ccs bakken en meenemen, maar dan: met zijn allen graaien in de marsepein? Met mijn taartspulletjes??? Ik heb een zeer leuke groep hoor, maar ik zie hygi

Groetjes Sas

8

Nee uiteraard niet met zijn allen tegelijk, maar in groepjes. De rest van de klas was zelf aan het knutselen en ik nam steeds 4 of 5 kids bij me aan de groepstafel en dan stap voor stap. Als groep 3 het kan moet groep 4 het helemaal kunnen! Succes, ben benieuwd of je het nog gaat doen.

Cupcake gekte!
kupkeekhyve.hyves.nl

9

Nisa's Sas schreef:

LEUK! Ik had ook zo graag rupsje gedaan, maar groep 4 is daar toch echt ( zeggen ze zelf) veel te groot voor, hihi.

Hoe heb jij het georganiseerd? Ik zie er zo tegen op, maar wil ook zo graag... Ik kan zo tig ccs bakken en meenemen, maar dan: met zijn allen graaien in de marsepein? Met mijn taartspulletjes??? Ik heb een zeer leuke groep hoor, maar ik zie hygi

Groetjes Ingrid

10 Laatst bewerkt door Nisa's Sas (04-10-2009 10:34)

Bedankt! Het is z

Groetjes Sas

Berichten [ 10 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Groep 3 maakt Rupsje Nooitgenoeg cakejes!