1

Onderwerp: Indiaantjes voor Indy

Van de week zou mijn meisje vijf zijn geworden. Helaas konden we het niet met haar vieren maar wel met haar broertje en zusjes. Mijn oudste dochter vond dat er bij een verjaardag toch taart hoord en daar heeft ze ook wel gelijk in natuurlijk. In een hele taart had ik niet zo een zin dus zijn het cc geworden met indiaantjes wat de oudste erg passent vind bij de naam van haar zus :) Ondanks dat het heel verdrietig is maken we er toch een beetje een verjaardag van ook zeker voor de kids. De cc waren ondanks mijn bak oops (zie oops topic) heel lekker gelukkig.

http://i33.photobucket.com/albums/d80/rain-may/016-1.jpg

De foto doet de cc niet echt eer aan.. Lijkt wel of ze in gevecht zijn geweest ofzo in het echt waren de kleuren minder fel. Foto is van voor dat mijn dochter een kaarsje in een van de hoofdjes ramde omdat bij verjaardagen kaarsjes horen :P

2

Re: Indiaantjes voor Indy

wat een lieve indiaantjes !

Groetjes, Conny

3

schattig koppeltje:)

4

Lieve cakejes, en sterkte gewenst op zo'n moeilijke dag.

Big hug....

Groetjes, Suzanne
"I'm not an addict, maybe that's a lie..."

5

Behalve dat ik je cakejes mooi vind, vind ik het echt een heel mooi idee richting je kids om de dag op deze manier in te richten. Heel knap van je.

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

6

Wat een leuk idee om zo een moeilijke dag toch een vrolijk tintje te geven!

Sterkte en een knuffel!

7

wat goed van je dat je zon moeilijk gevoel op zon toch wel zware dag, toch zo vorm kan geven, ook zeker voor de andere kids. heel veel sterkte ermee ennuh je ccjes zijn wel heel erg leuk geworden!

Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat.

8

Rain,

Wat  ongelovelijk mooi om haar dag zo te vieren, hoe moeilijk het dus ook is! petje af, weet waar je doorheen moet!

9

Mooie cc's!

Heel veel sterkte alsnog, met alle moeilijke dagen die nog gaan komen!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl