1

Onderwerp: Ajax stapel

Ik heb deze stapel gemaakt voor een jongetje dat 7 word. Wat een *** werk is het om een witte taart mooi strak te krijgen zeg. Ben dan ook niet helemaal tevreden, maargoed...wat vinden jullie? Nog tips???

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IBXRCH6I-D.jpg

Groetjes, Suzanne
"I'm not an addict, maybe that's a lie..."

2

Re: Ajax stapel

Leuke taart hoor. Ik heb laatst de tip opgevolgd om 1 laagje botercreme aan te brengen, die goed op laten stijven in de koelkast. Dan nog een laag botercreme en deze zo strak mogelijk afwerken. Ook weer laten opstijven in de koelkast en eventueel met een warme droge spatel de laatste oneffenheidjes gladstrijken. Dan de fondant erover, misschien iets dikker dan je gewend bent en dan nog met de smoother erover. Het heeft mij in ieder geval goed geholpen.

Groetjes, Elly

3

Oh, dat is wel een goede tip. Heb mezelf al beloofd voorlopig geen volledig witte taart meer te maken haha ;)

Groetjes, Suzanne

4

En een beetje crisco (plantaardig vet) door de fondant heen kneden dan heb je minder kans op scheurtjes.
Hij is wel erg leuk geworden!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

5

Wat een mooie stapel!

6

Hahaha blij dat iemand hem wel mooi vind ;)

Groetjes, Suzanne

7

Gewoon witte marsefond maken ;)
Ik kan totaal niet met fondant werken toen ik een witte bruidstaart moest maken zag ik de bui al hangen. Dit was voor mij een hele goeie oplossing.

Erg leuk gedaan je stapel

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!