1 Laatst bewerkt door Rineke (02-10-2009 08:47)

Onderwerp: Hmm niet mijn favoriet

Tja titel zegt het al; deze taart is niet bepaald mijn favoriete ontwerp. 2 weken geleden kwam een kennisje van school bij me of ik een speciale taart voor haar wou maken; een witte ronde taart met relief en dan op ieder stukje een roze roosje en in het midden ook allemaal roosjes. Ik was gisteren al niet helemaal fit en had totaal geen puf en ja ik vindt hem zelf iets te druk geworden en is niet echt mijn stijl. Maar ze was er superblij mee en overtrof al d'r verwachtingen zei ze. Werd vanochtend nog gebeld om extra te bedanken en hij was ook nog eens super lekker. Ze heeft gelijk nog 2 taarten "besteld" voor de komende weken.

O'ja gevuld met jam en bosvruchtenmeringuecr

Groetjes Rineke

2

Re: Hmm niet mijn favoriet

hij is wel mooi geworden ondanks dat het niet je stijl is.
En zij is er schijnbaar HEEL blij mee, daar doe je het voor toch?
Leuk.

Pluk de dag !!!

3

ik vind hem wel heel erg leuk hoor!

4

Ik vind 'm mooi! Hij oogt lekker fris en doodat er niet teveel verschillende kleuren in zitten vind ik het reuze meevallen met 't druk. Nogmaals... hij is mooi!

Eigen taart is goud waard!

5

Hele mooi taart hoor, roze roosjes zijn bij mij altijd goed :)
Hoe heb je de roosjes gemaakt als ik vragen mag?

Groetjes Mariska!

6

Vind het een hele mooie taart!

7

nou.......ik vind hem eigenlijk wel heel erg mooi

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

8

Marisska schreef:

Hele mooi taart hoor, roze roosjes zijn bij mij altijd goed :)
Hoe heb je de roosjes gemaakt als ik vragen mag?

Ik heb de roosjes gemaakt met de "Cupcake Top mould- Rose" van Karen Davies. Ik weet even niet hoe ik de link moet plaatsen hier maar heb hem bij de wenshop vandaan. Is eigenlijk om een cupcake, met tegelijkertijd een roosje erop, te bedekken. Maar ik heb in dit geval alleen het "roos-gedeelte" gevult met marsepein.

Groetjes Rineke

9

Ik vind hem ook erg leuk geworden hoor! :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl