1

Onderwerp: Ponsapparaatje voor vlinders....!??

Ik wil graag vlinders maken met behulp van een ponsapparaatje, dat had ik gezien bij een how to op de website. Alle winkels al afgeweest en gewoon nergens zo'n ponsapparaatje te koop. Wie kan mij vertellen waar ik die kan kopen en hoeveel die kost? Is er misschien iemand die 'm kwijt wil!?

2

Re: Ponsapparaatje voor vlinders....!??

ik zg ze pas bij de Action ligge, maar dat waren niet zulke hele grote.... Kost heeeeeel weinig daa~r!

3

ALs je die van Action te klein vindt kan je ze kopen bij hobby winkels

4

Ik was pas inderdaad ook langs de Action geweest maar heb ze niet zien liggen. Weet je ongeveer waar die liggen? Gewoon bij de knutselspullen en speelgoed voor kinderen toch? En ik heb al een paar hobbywinkels gehad maar de meeste winkels hebben ze pas allemaal weg gedaan. Dus dan ga ik gewoon nog even verder op zoek naar andere hobbywinkels.

5

Bij action gaan ze uit het assortiment. Was zaterdag bij pippoos en daar hingen er nog, weet niet of die bij je in de buurt zit?

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

6

Fonkeltje schreef:

Ik was pas inderdaad ook langs de Action geweest maar heb ze niet zien liggen. Weet je ongeveer waar die liggen? Gewoon bij de knutselspullen en speelgoed voor kinderen toch?

Als ze er nog zijn moet je bij de afdeling kijken waar de spulletjes voor scrapbooking liggen, (dus niet bij het kinderspeelgoed).

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=67895

deze is echt van een paar dagen geleden, dus duidelijk dat je niet de zoekfunctie hebt gebruikt. volgende keer graag wel doen, ivm met veeeeeeeeeeeeeele dubbele topics

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Bij Pipoo's!!! Daar heb ik de mijne gehaald. Hebben ze 4 maten. Ik heb de enagrootste en betaalde daarvoor iets van 8 euro. Het zijn niet meer de ponsapparaatjes van vroeger dat je hard op zo'n knopje moet drukken om het figuurtje dr uit te krijgen, maar het is voortaan een groter apparaatje met hefboomtechniek.

Een van de taarten die ik er me gemaakt heb

http://mysweetdesign.webs.com/vakantie%20fantasie.jpg

9

Bedankt voor jullie tips. Ik heb ze nu inderdaad gevonden bij de Action maar vindt die best klein dus ga ook nog even neuzen bij Pipoos. Dank je wel....