1

Onderwerp: De mooiste tot nu toe (volgens mijn man)

Dit is een dummy voor school....Hij is behoorlijk  groot geworden, 17,5 ,25 en 32,5 cm, wel ontzettend leuk om te doen! De kleuren zijn in het echt wat feller, misschien komt het doordat de foto net genomen is (avond)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XAXHVVUO.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CHKPRBKE.jpg

Als jullie nog tips hebben hoor ik ze graag!

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

Re: De mooiste tot nu toe (volgens mijn man)

Hij ziet er erg fleurig en gezellig uit! ! Mooi hoor!!!

gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

3

Hee dat is een leuk vrolijke dummy voor school. Daar zullen ze reuze blij mee zijn. Na de beurs ga ik er ook weer 1 maken :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Hij is leuk.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

5

leuk! ik vraag em af waar die 'cupcake-ahtige-kaarsen-houders' van gemaakt zijn :P  ziet er zo leuk uit, maar ik kan ze natuurlijk niet gewoon in papier leggen :P

erg leuk!

6

leuk!!
en Evamaria, zijn dat niet van die siliconen bakvormpjes?

groetjes José

ja dat zijn de silicone vormpjes van de action... Ik had eerst glaasjes maar dat vondt ik niet mooi en ik was bang dat als ik ze van fondant zou gaan maken dat ze met het verwisselen van het kaarsje zo snel kapot gaan dus ik heb voor deze oplossing gekozen ;) De juf was er net helemaal blij mee en al die koppies van al die kids, geweldig ;)

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

8

Wauw hij is inderdaad supermooi!!!
Die clowntjes, helemaal geweldig!!
Jammer dat mijn kids niet meer in de kleuterklassen zitten, voor mij dus geen leuke dummie voor school om te maken.
(met de meeste dingen ben ik wel blij dat ze al wat groter zijn hoor ;))

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

9

wauw wat een mooie dummy zeg

Ga me er binnenkort ook maar weer eens aan wagen

10

Jax schreef:

Wauw hij is inderdaad supermooi!!!
Die clowntjes, helemaal geweldig!!
Jammer dat mijn kids niet meer in de kleuterklassen zitten, voor mij dus geen leuke dummie voor school om te maken.
(met de meeste dingen ben ik wel blij dat ze al wat groter zijn hoor ;))

ik begrijp je helemaal, ik ben ook blij dat mijn kids groter worden, bepaalde dingen worden steeds makkelijker, maar het liefste zou ik voor iedere school hier in wezep zo'n dummy maken ;) Het voordeel is ook dat je meteen aan het leuke werk kan beginnen he! je hoeft niet te bakken, vullen en af te smeren ;)

11

Nee dat is zo Annemieke, je moet alleen piepschuim bekleden. En daar ben ik zooooow goed in :nooo

Ik neem me rolstokkie mee, dummy en de fondant krijg ik op T&T en dan mag Pooh hem bekleden voor mij :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

12

Leuk gedaan zeg! en die cupcake vormpjes is helemaal een goed idee! Ik dacht al, dat vliegt toch in de fik als er kaarsjes in zitten :-)

www.keukenprinses.com voor mijn bruidstaarten en Dessert Tables!
www.shopkeukenprinses.nl voor Dessert Table spullen!

13

jolanda71 schreef:

Nee dat is zo Annemieke, je moet alleen piepschuim bekleden. En daar ben ik zooooow goed in :nooo

Ik neem me rolstokkie mee, dummy en de fondant krijg ik op T&T en dan mag Pooh hem bekleden voor mij :lol:

Toen in Limmen vond ik het ook een ramp, maar het ging nu een stuk beter! de temperatuur is nu ook weer beter he! en ik had trouwens dummies die al afgerond waren aan de bovenkant dus dat ging een stuk makkelijker.

14

Hij is echt fantastisch geworden. Zo vrolijk en feestelijk!!!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

15

Hij is heel erg leuk!!

16

Meestal sta ik buiten om d efoto's te nemen,vind ik veel mooier,maar soms is het niet anders,vandaag heb ik ook een foto van een taart binnen moeten nemen,de kleuren zijn dan totaal anders.
Maar je dummy is heel erg leuk geworden.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

ik vind hem ook erg vrolijk. Leuk ook die opgerolde slinger.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

18

Wauw Annemieke, die is super! Vind het zo leuk, bij elke taart die ik van je zie kan je de vorderingen merken :Y Dan ook nog zo lekker mobiel zijn ;) Petje af hoor!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

19

echt heel leuk gedaan, daar zullen ze super blij mee zijn :thumb:

Veel liefs Rafaëla

20

Wat een leuke vrolijke taart!

21

Superleuk gemaakt...:Y
Wat zullen ze blij zijn op school....

22

super leuk. Hier kriebelt het ook..heb nu wat kleutertaarten gezien in de klassen en ze zijn echt om te huilen!!!!