Onderwerp: Mannen grrrrrr
Voor St. Michael maken we op het kdv van ons zoontje iets met als thema herfst om de leidsters te bedanken, daarom dus een herfst taartje. Doordat jongste zoontje van bijna 6 weken heel de avond wilde hangen en drinken pas erg laat aan de taart kunnen beginnen
Was pas rond 3u klaar. Manlief had beloofd te helpen, maar liet het een beetje afweten en ik was even helemaal klaar met hem toen hij vanmorgen boos werd toen ik vroeg of hij even wat foto's van de taart kon nemen... Uiteindelijk heeft hij dus wel 2 foto's gemaakt met flits aan en zijn de foto's dus bagger. Taartje zag er echt super herfstig uit, met hele mooie bladeren in echte herfstkleuren maar dat lijkt op de foto dus niet zo. Nou ja, helaas dan maar. De leidsters vonden hem erg mooi en bij het ophalen bleek ook dat ze hem erg lekker hadden gevonden 
Het is een boltaartje geworden gemaakt met chocobiscuit op de 'tafel van achtien' manier uit het boek geinspipikt. Biscuit in plakken van 1 cm gesneden en de blandaschaal bedenkt, daarna 'gevuld' met chocobc en kersenvlaaivulling, weer biscuit, weer chocobc en kersenvlaai, biscuit, chocobc en als laatste een laag biscuit. Het werd een heel mooi bolletje! Ik vind het een hele leuke manier van bolletje maken!
Nou genoeg gezeurd over mannen en taarten, hier de niet zo heel mooie overbelichte foto (:'():

Hahaha.... ik plaats het bericht en zie nu pas op de foto dat ik de 't' bij bedankt heb omgedraaid... zou ik moe geweest zijn rond een uur of 3 's nachts toen ik die als laatste op de taart plakte.... zucht