Onderwerp: Lila en zilver met m'n nieuwe uitstekers!
Taartje voor m'n buren die 10 jaar getrouwd zijn,kon ik meteen mijn nieuwe uitstekers uitproberen.

Vulling;witte chocoladecreme met witte chocolade pasta met geroosterde amandelen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lila en zilver met m'n nieuwe uitstekers!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Taartje voor m'n buren die 10 jaar getrouwd zijn,kon ik meteen mijn nieuwe uitstekers uitproberen.

Vulling;witte chocoladecreme met witte chocolade pasta met geroosterde amandelen
Zooo die vind ik heel gaaf! Waar heb je die uitstekers vandaan?
wouw mooi hoor beetje barok stijl
Zooo die vind ik heel gaaf! Waar heb je die uitstekers vandaan?
Dat was ook mijn eerste gedachte! Echt supermooi!
*)
wowwwww die zijn gaaaaaf!!
heel mooi!
Wat leuk gemaakt.
wat een gave taart zeg!!!!
Deze is SUPER!!! Wat een geweldige uitstekers.
Oooh, wat een prachttaartje!! Ik vind kleurcombi erg mooi ( ben nu toevallig ook met deze kleur aan het werken
) maar je uitstekers zijn ook geweldig: heel mooi gemaakt!
heeeeeeeel mooi *)
Hij is echt heel erg mooi geworden!
een hele mooi taart!
Oh wat een mooi geheel! idd, uitsekers???? 
Heeeeeeel mooi! Hoe komt het dat jouw uitsteeksels zo stevig rechtop blijven staan zonder volledig tegen de taart geplakt te zijn?
Mooi hoor, deze combinatie!
Dames, het zijn uitstekers van Orchard Lace Hearts. Ik zie ze niet in Bien d'r winkeltje op de site, maar het zou zomaar kunnen, dat zij ze wel bij zich heeft morgen op T&T?!
En Janet, als je ze laat uitharden (en van fondant en/of paste maakt), dan blijven ze gewoon staan hoor.
Mooi hoor, deze combinatie!
Dames, het zijn uitstekers van Orchard Lace Hearts. Ik zie ze niet in Bien d'r winkeltje op de site, maar het zou zomaar kunnen, dat zij ze wel bij zich heeft morgen op T&T?!En Janet, als je ze laat uitharden (en van fondant en/of paste maakt), dan blijven ze gewoon staan hoor.
Ik hoop dat Bien er dan overmorgen ook nog is 
Vind ze ook heel erg gaaf en de taart ook natuurlijk
wouw hee!! super!! ik heb deze uitsteker al tijden in huis maar nog nooit gebruikt , maar dat zal n u niet lang meer duren !
Wat een prachtige sjieke taart, en die kleurencombi, wauw!
Heel bijzonder die uitstekers! En ook mooie kleurtjes 
Wat mooi!!
Ik hoop dat Bien er dan overmorgen ook nog is
ik typ weer sneller, dan ik denk 
Wauw, chic! Ik heb ze ook maar nog niet op deze manier gebruikt. Eentje om te onthouden dus.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lila en zilver met m'n nieuwe uitstekers!