Re: En nu met de beentjes omhoog......
Het was het wachten meer dan waard!!! ze zien er prachtig uit!! En nu even lekker ontspannen of op naar de volgende opdracht??!
Marije
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En nu met de beentjes omhoog......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het was het wachten meer dan waard!!! ze zien er prachtig uit!! En nu even lekker ontspannen of op naar de volgende opdracht??!
Jij mag echt wel met de beentjes omhoog, voor hoeland
Stuk voor stuk pl
Wat een schatjes, ik sla ze op ter inspitaartje
Die zeemalletjes zijn dan ook wel echt superleuk, en wat een mooie taarten! Leuk met die slippers op de taart en hij is heel vrolijk!!
Die Caroline die boft maar weer met jou!
Heel erg mooi vind ik ze... stuk voor stuk. En tja.... die palmbomen en bloemen zijn super natuurlijk Je maakt prachtige dingen.... Hoop je volgende week te zien op T&T.
wow wat een schitterende creaties!
Ook dit maal had ik ze ontdekt in je album en op hyves reactie gegeven. Maar natuurlijk ook hier reactie want zulk soort taarten horen gewoonweg hoog te scoren in reactie aantal (hoe zeg ik dat.....? ) Het zijn alledrie plaatjes van taarten. Perfect! Superstrak, super afgewerkt! Pr8ig! Jeejjjj...meid wat ben jij ook druk geweest. Dan vallen 70 koekies in ut niet
zeer fraaie taarten.. mooi van kleur, netjes afgewerkt en heel mooi gefotografeerd
Dikke pluim!!!
wat een productie zeg! en wat een plaatjes allemaal!! die hawaiitaart is heemaal geweldig!
Zooooo zeg wat zijn ze weer leuk ! En hoe lang moet ik wachten op je volgende lading
Ze zijn allemaal weer schitterend Jolanda, jammer dat je niet wat meer tijd hebt, want dan kon je er nog meer maken
. Hartelijk bedankt voor de moeite, ja de vakantie zit er op en het is weer volop taart, ik zeg toch heel veel
, maar toch.
Nogmaals bedankt, je ben een echte vriendin.
Wat ziet dat er allemaal geweldig uit zeg.
wat ontzettend mooi!!
en de kitty taart van Mascha staat ook opgeslagen in mijn favo.mapje, en vind em zo ook erg leuk!
Jeeeempie Jolanda, wat maak je toch een mooie taarten! Ben ook weg van de Kitty op deze manier, precies druk genoeg, wat een snoepie van een taart zeg!
Je Caribische is echt geweldig, ook gelijk opgeslagen en de nemo superleuk, daar heb ik ook nog (stille ) hoop op, vind dat zo'n leuk thema!!
Je cc's zijn super, en dat malletje wil ik ook :-D
Jeetje je hebt het erg druk gehad, ze zijn allemaal prachtig geworden.
Heel gaaf allemaal!!!
welke malletje je over hebt, is het een FI mold? Het ziet er heel leuk uit!!
De malletjes zijn van FPC (de dolfijn is samen met een zeemeermin, de inktvis/schorpioen en vis zijn samen in de Seabedmal en de schelpjes met zeepaardje is er ook weer 1).
Hoe lang moet ik wachten op je volgende lading
gewoon..... een week
Hoop je volgende week te zien op T&T
Ben er helaas niet bij dit keer.
Wat een supercreaties! Nu lekker uitrusten, hoor!
Wauw wat weer een geweldig mooie taarten!!! Wat een mooie kleurtjes je caribean taart... en allemaal even strak en netjes!
Nu maar ff lekker bijkomen, wat een hoop taarten joh!
Wat zijn ze leuk geworden, vooral die taart voor moeder en dochter, echt een toppertje!!
Heel erg mooi gedaan! en nu de beentjes omhoog? hhahahaa....
die zien er allemaal super uit
wat een leukerds weer!!
Ik ben helemaal weg van je cup-cakes!! wat ziet dat er toch heerlijk vrolijk uit!!
Wat een leuke taarten weer zeg!!
Ze zijn allemaal heel erg leuk,maar die cc's,ook een werk,maar ze zien er geweldig uit!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En nu met de beentjes omhoog......