1

Onderwerp: Helemaal in mijn nopjes

Vanavond is echt zo'n avond dat alles me lijkt te lukken :D Nou ja, op 1 kapsel na om mijn nieuwe blandaschaal van de Xenos uit te testen.....maar dat zie ik wel door de vingers. Vervolgens nieuw beslag gemaakt en in een 20 cm bakblik gekiept, temperatuur een beetje bijgesteld. Na een half uurtje op 150 graden kwam er een heerlijk geurend en boterzacht biscuit uit mijn oventje rollen. Ondertussen was aan de bonbonbloc mousse begonnen en dat ging ook al super (en dat voor een eerste keer)

Morgen ga ik maar eens de moed opvatten om fondant te maken. Wanneer dat ook soepeltjes verloopt kan mijn week niet meer stuk :9 Dus ik hoop dat ik morgen een paradepaardje kan plaatsen

knuffies Karin

2

Re: Helemaal in mijn nopjes

fijn om te lezen dat alles soepeltjes verloopt!!!
helaas kan ik dat van me zelf niet zeggen als ik bezig ben hahaha alles gaat mis ..

3

Ah joh..trek het je niet aan! Zo heb ik er al heel veel achter de rug hoor :shhh:
Het is gewoon een legaal excuus om jezelf vol te proppen met taart! Smakelijk meid! :lol:

knuffies Karin

4

ik hoop dat de fondant vandaag ook lukt! want dat is een best wel moeilijk klusje... ik begin er in ieder geval niet aan haha!

5

Ik wist gewoon dat die euforische stemming niet lang kon duren :/
De fondant is dus falikant mislukt! Eigenlijk vanaf het moment dat ik de poedersuiker bij het prutje in de pan heb gedaan ging het al verkeerd, want het wilde maar niet lekker blijven samenhangen.

Ik vrees met grote vrezen dat de hebshop er weer een klant bij heeft dus! O-)

knuffies Karin