1

Onderwerp: geboortetaart met schoentjes

omdat ik zelf zo graag nog een kind wil maar mijn kansen minimaal zijn kan ik soms niet ecthousiast doen als iemand verteld zwanger te zijn
nu bleken er op mijn werk in 1 week twee mededelingen te zijn van ik ben zwanger mijn mondhoeken gaan dan echt omlaag hangen 1 kan ik nog aan maar dan nog 1 en het gaat dan nergens anders meer over voor mij dus heel vervelend maar ik gun ieder zijn babygeluk dus heb ik twee taartjes gebakken zoals deze taart hieronder   

gezegd ieve zwangere dames mocht ik niet altijd even lief zijn of zelf chagrijnig als jullie het over je bolle buikjes hebben denk dat maar  aan dit taartje en vergeef het me alsjeblieft oooooooo wat waren ze ontroered ik geloof dat ik wel goed zit nu  bij ze hahahahhttp://i38.tinypic.com/2u6lpfm.jpg

2

Re: geboortetaart met schoentjes

Wat ontzettend lief dat je voor allebei een taartje hebt gemaakt... Zal vast heel moeilijk voor je zijn!

Ik vind het een erg schattig taartje

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

3

Lieve Riet,

Heeeeeeeeel herkenbaar, helaas. Heb twee weken terug ook met gemengde gevoelens een bolle buiktaart gemaakt (tussen alle ziekenhuisbezoekjes door..)

Sterkte meid! Je weet me te vinden mocht je even lekker willen klagen ;)

4

Dazwa84 schreef:

Lieve Riet,

Heeeeeeeeel herkenbaar, helaas. Heb twee weken terug ook met gemengde gevoelens een bolle buiktaart gemaakt (tussen alle ziekenhuisbezoekjes door..)

Sterkte meid! Je weet me te vinden mocht je even lekker willen klagen ;)

dank je wel ga ik doennnnnnnnnnnnn

5

dapper van je!! Dat je zoiets liefs voor een ander doet, want dat is echt moeilijk voor je denkk!!!

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

6

Ik weet hoe je je voelt.
Ik kreeg te horen na mijn eerste dat het beter was om geen tweede te krijgen.
En dan te horen krijgen van je schoonzus die zelfs met ivf 2 kinderen heeft gekregen(op gewone manier was niet mogelijk), dat ze spontaan zwanger is geworden(zij wel en ik niet :(  ).
Helaas liep dat voor haar slecht af.(had ik weer verdriet, voor haar)

Ik moet wel zeggen, ik ben naar een andere gynaecoloog gegaan en heb toen nog wel een tweede gekregen( gezond en wel).

Wat ik wil zeggen, dit went nooit!
Ik heb er nog steeds moeite mee, ik wil nl. nog graag

7

heel goed van je! En net als veel meer andere vrouwen weet ik ook precies wat je voelt hoor en kost het mij soms ook moeite om vriendelijk te reageren.

Groetjes,
Nannie

Het hele leven is een feestje, je moet alleen zelf de taart bakken!

Heel erg mooi vind ik deze taart!!!
Ik ge hem in elk geval even opslaan,misschien komt hij ooit eens van pas!!
Groetjes Darlene

9

Wat een mooie taart. Lijkt me zo moeilijk die schoentjes. Heb me er nog niet aan durven wagen!
Het een heel herkenbaar verhaal. Bij ons ging het ook zo moeizaam en na de 9de miskraam mocht het helaas niet meer maar.... Wij hebben 2 superkids uit China. Helemaal gelukkig maar ik kan inderdaad met een geboortetaart heel triest worden!!

Lieve Riet...

Wat een lieve taart!

Ik zie je heel snel weer, kom ik gezellig bij je knutselen!

Liefs, K.