26 Laatst bewerkt door Kadohke (17-09-2009 07:04)

Re: Bakels emmers bij Sligro

Nou dames, heb mijn 1e emmer fondant gekregen bij de Sligro....helemaal happy!!
Het is gewoon te bestellen, maar gaat (voorlopig althans :D) niet vast in het assortiment. Heb er 24,50 (Exc btw) voor betaald. Heb meteen een 2e emmer besteld! :)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

27

ik haal het ook altijd bijde sligro den haag en als ze het niet hebben bestel ik ze eigenlijk altijd. Het is net iets goedkoper dan de shop, maar ik doe het vooral omdat mijn man daar toch iedere week loopt :lol:

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

28

maris18 schreef:

ik haal het ook altijd bijde sligro den haag en als ze het niet hebben bestel ik ze eigenlijk altijd. Het is net iets goedkoper dan de shop, maar ik doe het vooral omdat mijn man daar toch iedere week loopt :lol:

Probleem was dat er dus maar 1 vestiging (nl die van Den Haag dus), die Bakels had...nu gelukkig niet meer! :lol:

29

Kadohke schreef:
maris18 schreef:

Probleem was dat er dus maar 1 vestiging (nl die van Den Haag dus), die Bakels had...nu gelukkig niet meer! :lol:

dat komt door ons ze zijn niet aan te slepen daar :lol:

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

30

hahaha....denk dat Sligro toch maar eens moet overwegen het vast in het assortiment op te nemen! ;)

ik ga hier bij de Sligro mn licht ook eens opsteken. dat scheelt idd verzenden.

32

maaikebakttaart schreef:

ik ga hier bij de Sligro mn licht ook eens opsteken. dat scheelt idd verzenden.

Ze vinden em zonder bestelnummer echt niet in de computer! Neem dus het artikelnummer mee (staat een paar berichtjes terug) en ze zien het gewoon in de computer staan.

33

Kadohke schreef:

hahaha....denk dat Sligro toch maar eens moet overwegen het vast in het assortiment op te nemen! ;)

Haha ik zal eens een balletje opgooien als ik weer moet werken ;)

34

wie weet of de makro deze ook verkoopt?

35

hier in amersfoort hebben ze het iig niet hoor! helaas!

Let them eat cake
http://annettes.tk/

36

mamannette schreef:

Zoals al aangegeven als je het bestelnummer opgeeft kunnen ze hem apart voor je bestellen.

Ik haal hem ook altijd in leidschendam, gelukkig hebben ze het daar wel altijd.

Avalon's magical cakes

net gebeld met de sligro. ze gaat het voor me uitzoeken. ben benieuwd

ze gaan het na aandringen bestellen!

39

Michelle87 schreef:
Charissa schreef:

Weet iemand ook wat een emmer kost bij de sligro?

Als jij toevallig bij Arnhem gaat informeren of ze het hebben, kan je het mij dan laten weten?

Haha...en mij ook ?

40

Stom, hier wilde ze die niet bestellen voor mij  :( Ik ga nog wel een sligro in de buurt proberen. Maar wel stom dat ze daar zo'n onderscheid in maken...

41

Ik werd net gebeld dat m'n 2e emmer al klaar ligt. Ga er nu maar meteen 3 nieuwe bestellen! Misschien dat ze dat snappen dat ze het beter in het assortiment kunnen opnemen.... :D

42

aafje87 schreef:
mamannette schreef:

Zoals al aangegeven als je het bestelnummer opgeeft kunnen ze hem apart voor je bestellen.

Ik haal hem ook altijd in leidschendam, gelukkig hebben ze het daar wel altijd.

ik bestel het bij de leukste taarten! heb ik tenminste nog een excuus om wat anders leuks mee te bestellen LOL

Let them eat cake
http://annettes.tk/

43

Ik belde net naar een andere vestiging. Daar hebben ze het niet. En het artikelnummer is van icing??? Hoe kan dat nou? Ze hebben wel 1 kilo verpakkingen, maar is dat dan ook de goede fondant? Of is het die schenkfondant? grrr, die hadden ze trouwens ook niet op voorraad maar konden ze wel bestellen.
Die grote emmers kan je niet meer bestellen bij de Sligro zeiden ze, daar stoppen ze mee???? Hoe kan dat wel dan in andere vestigingen...ik snap er zo niets van.

44

Let op, die kilo verpakkingen zijn schenkfondant!

Avalon's magical cakes

45

Dittie schreef:

Ik belde net naar een andere vestiging. Daar hebben ze het niet. En het artikelnummer is van icing??? Hoe kan dat nou? Ze hebben wel 1 kilo verpakkingen, maar is dat dan ook de goede fondant? Of is het die schenkfondant? grrr, die hadden ze trouwens ook niet op voorraad maar konden ze wel bestellen.
Die grote emmers kan je niet meer bestellen bij de Sligro zeiden ze, daar stoppen ze mee???? Hoe kan dat wel dan in andere vestigingen...ik snap er zo niets van.

Het artikelnummer is overal hetzelfde, bij alle Sligro's. Ze werken met een landelijk computersysteem! Het staat echter niet als rolfondant in het systeem. Er staat pettinice, dus kan goed dat dit Icing wordt genoemd! Als het 5 kilo is en pettinice is dit gewoon de rolfondant van Bakels

46

Dittie schreef:

Welke vestiging heb je trouwens gebeld??

47

bedankt voor je antwoord.
Veghel en Eindhoven heb ik gebeld.

48

waar heb jij die besteld?? Mijn ouders wonen bij roermond in de buurt, dus kunnen die misschien daar wel halen.
Weet je trouwens hoe snel die binnen zijn?

Dittie in eindhoven zit een Hanos en die heeft hem standaard in het assortiment. Daar kun je hem dus zo ophalen.
En bij de sligro in eindhoven heb ik hem ook al een keer gehaald maar dan moet je wel even bestellen.
Verder kun je ook zo een emmer halen bij conchita van de taartwinkel in denbosch.

50

Ik heb geen pasje van de hanos....allen van de sligro en makro. En bij sligro zeiden ze dus niet meer wilde bestellen.
Bedankt voor het meedenken!