1 Laatst bewerkt door Almie (21-03-2010 17:20)

Onderwerp: Mijn 1e taart gelijk een bruidstaart

Hier staat mijn 1e taart en gelijk een bruidstaart. Voor een vriendin. Ze vroeg mij of ik die wilde maken omdat ik van koken houdt. Ik had alleen geen ervaring, maar dat vond ze echt niet erg. Ik heb voor de bruiloft 1x geoefend met bekleden. Alleen bekleden, niet versieren. En toen mislukte het hihi. Heb heel veel YouTube filmpjes gekeken en met de bruiloft moest het gelijk goed gaan. En dat is gelukt :D Het is maar een simpele bruidstaart, maar ik ben ook nog onervaren. Gelukkig waren ze er heel blij mee.

http://lh6.ggpht.com/_dotvcgJYPPg/Sqwf5VBQP6I/AAAAAAAAFyU/SOapjcK3mnU/s512/Raw00232.JPG

Hij is gevuld met Mona Kwarktaartpudding Aardbei en een frambozenprutje uit de taartwinkel zoetmettaart.nl Lijkt op jam maar dan lekkerder (volgend de vrouw uit de winkel, en ik vond het zelf ook lekkerder).

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

2

Re: Mijn 1e taart gelijk een bruidstaart

hij is mooi alleen staat ie in het verkeerde topic ik heb het al gemeld voor je en ze zullen hem denk ik straks wel naar de stapel en bruidstaarten verhuizen.

Mooi hoor!!
En als dit de eerste is, ben ik wel benieuwd hoe de volgende eruit gaan zien :-)

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

4 Laatst bewerkt door Almie (21-03-2010 17:20)

Hij is verplaatst ja :) Ik zie het al.
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar mijn volgende :) Ik wil iets met veel bloemen gaan doen!

Ik vind de taarten op dit forum zo mooi van alle forum mensen :) Ik haal er echt heel veel inspiratie uit :D

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

5

wooooow, je eerste?! Echt prachtig!

6

Hartstikke goed gedaan joh! Zo'n lint erom maakt het altijd mooi af, maar ze zijn netjes strak bekleed, mooi!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

7

Prachtig :)

8

Wauw te gek!!!
Ben al benieuwd naar je volgende taarten hoor.
Knap dat je het heb aangedurft

9

Mooi zeg.
En dat "frambozenprutje" van Zoet is inderdaad erg lekker!

10

Jeetje wat knap zeg!!! Voor een eerste, echt onwijs goed gelukt! :D

Mijn website: Presentaart

11

Knap werk voor de eerste keer.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

12

nou dat heb je heel netjes gedaan, voor de eerste keer! mooi

groetjes José