1

Onderwerp: een vraag!

Hallo!

Ik weet niet of me vraag hier goed staat maar weet echt niet waar ik het neer moet zetten!

Ik was opzoek naar een nieuwe hobby en kwam hier terecht! Wat ontzetend leuk zeg! En wat een creatiefelingen!!

Ook mij lijkt het heel erg leuk om dit te doen, maar hoe zijn jullie begonnen en waarmee.. en waar kan ik de artikkellen krijgen net zoals de cake enz..

Ik hoop dat iemand mij wil helpen!

Alvast bedankt!

Liefs!

2

Re: een vraag!

Je hebt het niet in de goede rubriek gezet. Dit is voor het showen van je creaties... Maar de mods zullen hem wel naar de goede plek verhuizen!

Ik ben begonnen met hier heeeeeeel veel te lezen. Links in de oranje kolom staan wel nuttige dingen. Zo kan je bij de FAQ antwoord vinden op bijna alle vragen, bij tabellen hoeveel je van alles nodig hebt, bij recepten lekker vullingen etc.

Op www.deleukstetaartenshop.nl (hier ook wel gewoon web of hebshop genoemd), kan je alle benodigdheden vinden wat je maar kan bedenken; biscuitmix, botercreme mix, marsepein/fondant, kleurstoffen, uitstekers, bakvormen, glitters, deegrollers, paletmessen etc.... Alles dus :D

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

de parade is alleen voor het showen van je creaties, iets wat duidelijk beschreven staat onder de rubriektitel.

[move] ---> taartdecoratie algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Hoi,

leuk hoor deze hobby!
Wat je ook kunt doen is een startpakket kopen, daar zit een hoop in. Ook zou ik als ik jou was een workshop gaan doen over bekleden enzo. Dan leer je gelijk de tips en tricks. Ik weet niet waar je woont maar er zijn genoeg dames die workshops geven hier.
Veel succes!

groetjes Sabine

www.keukenprinses.com voor mijn bruidstaarten en Dessert Tables!
www.shopkeukenprinses.nl voor Dessert Table spullen!

5

Ok wat leuk! en waar kan je zn starterspakket kopen?
een curuces lijkt me ook heel leuk en dan is het ook wat duidelijker allemaal!

6

Bij taart en decoratie, in ridderkerk. Ze hebben ook een webshop. Zie alleen dat ze nu uitverkocht zijn. Als je haar een mailtje stuurt reageert ze altijd heel snel, misschien dat ze binnenkort weer op voorraad komen.
Daar kun je overigens ook beginners workshops volgen.

Kijk hier op het forum anders op workshops aangeboden, veel dames geven leuke workshops.

www.keukenprinses.com voor mijn bruidstaarten en Dessert Tables!
www.shopkeukenprinses.nl voor Dessert Table spullen!

7

Ik ben ook begonnen met een basiscursus (bekleden met fondant) en heb daarna h

8

Ok haha! Ga geliojk is kijken op youtube,

Kan iemand mij mischien vertellen hoelang het duurt voordat je iets binnen hebt wat je besteld bij je webshop???

9

tamara223 schreef:

Ok haha! Ga geliojk is kijken op youtube,

Kan iemand mij mischien vertellen hoelang het duurt voordat je iets binnen hebt wat je besteld bij je webshop???

Voor ik geloof 9 uur 's ochtends besteld en betaald met I-deal, dan sturen ze het die dag nog op en heb je het met 2 werkdagen in huis. Dus vanavond besteld is pas maandag binnen (zaterdag wordt er door GLS niet bezorgd). Gisteren besteld is dus vrijdag binnen.

Maar dat staat allemaal precies op de site van de hebshop!

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.